Očitavanjem koda otvaraju vam se
police s digitalnim izdanjima školskog časopisa CVRČAK
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Poštovani roditelji!
Ovdje možete preuzeti ispričnice za opravdavanje izostanaka učenika od strane Vas roditelja!
klikni - poveznica
Škola je djetetu drugi dom, tamo provede najveći dio svoga djetinjstva. Prelaskom iz vrtića u školu dijete dolazi u dodir s novom okolinom gdje se treba afirmirati kao član nove zajednice. Kako bi afirmacija prošla što uspješnije bitne su socijalne vještine.
Socijalne vještine utječu na odnose s vršnjacima, a važne su i u odnosima djeteta s odraslim osobama pa tako i s nastavnicima. Djeca koja nemaju odgovarajuće socijalne vještine često će reagirati negativno, poput udaranja, prekidanja, upadanja u riječ te će nerijetko biti izolirana iz zajedničkih aktivnosti.
Roditeljski dom je mjesto na kojem dijete od najranije dobi razvija, usvaja i primjenjuje socijalne vještine, ako u tom okruženju vlada pohvala i suradnja, dok kritika i natjecanje u obiteljskom okruženju negativno utječu na razvoj socijalnih vještina.
Korijeni brojnih konflikata među djecom su nisko samopoštovanje i loša slika o sebi. Kada dijete ne prihvaća sebe teško mu je uvažiti mišljenje i potrebe drugog djeteta što je osnova čestih ruganja, odbacivanja ili agresivnog ponašanja.
Nerijetko djeca zbog nedovoljno razvijenih socijalnih vještina ne znaju sami riješiti svoje sukobe pa traže pomoć odraslih. U takvim situacijama odrasli griješe i upliću se u sukobe među djecom te pronalaze neko brzo rješenje nesvjesni da na taj način onemogućavaju djeci ovladavanje vještinama potrebnima za kreativno rješavanje sukoba.
Pomoći djetetu da upozna vlastite i tuđe osjećaje, te da istraži načine na koje može spriječiti ili riješiti međusobne sukobe pravilan je pristup rješavanju sukoba među djecom. Učite ih kako da prepoznaju i na odgovarajući način izražavaju svoje osjećaje. Razgovarajte s njima o svojim osjećajima te ih potičite da pričaju o tome kako se osjećaju u pojedinim situacijama.
Razgovarajte s djecom o načinima nenasilna rješavanja sukoba, jasnom izražavanju vlastitih potreba i želja, ali i slušanju i uvažavanju potreba druge djece.