« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
OBAVIJEST RAVNATELJICE - Provedbeni plan otvaranja škole 11.5.2020.
Temeljem članka 60. Statuta Osnovne škole Veruda Pula, zaključka Vlade Republike Hrvatske od 23. travnja 2020., Upute za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID-19 za ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja te osnovnoškolske ustanove u kojima je osigurana mogućnost zbrinjavanje djece rane i predškolske dobi te učenika koji pohađaju razrednu nastavu Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo (u daljnjem tekstu Upute HZJZ-a) i Preporuke za organizaciju rada u razrednoj nastavi i upute za vrednovanje i ocjenjivanje u mješovitom modelu nastave Ministarstva znanosti i obrazovanja ( u daljnjem tekstu Preporuke MZO-a) ravnatelj Škole donosi
PROVEDBENI PLAN
otvaranja škole 11. svibnja 2020. za učenike razredne nastave
I.
U cilju unaprjeđenja zaštite učenika, djelatnika škole i ostalih posrednih dionika odgojno-obrazovnog procesa Škole donosim Provedbeni plan otvaranja škole 11. svibnja za učenike razredne nastave (u daljnjem tekstu: Provedbeni plan).
II.
Provedbeni plan zahtijeva sljedeće organizacijske, tehničke i materijalne uvjete i mjere:
1.1. Pripremne radnje za otvaranje škole -učiteljica razredne nastave, produženog boravka, stručna služba Škole i ravnatelj Škole
a) Upoznati roditelje putem web stranice s Uputama HZJZ-a, Preporuke MZO-a i Provedbenim planom
Izvršitelj zadatka: ravnatelj Škole
Rok provedbe zadatka : do 5. svibnja 2020. godine
b) Održavanje virtualnih sastanaka s učiteljima i ostalim zaposlenicima da se raspravi provedbeni plan i definiraju obveze
Izvršitelj zadataka: ravnateljica škole
Rok provedbe zadatka: do 6. svibnja 2020. godine
c) Izvršiti kontaktiranje roditelja putem komunikacijskih kanala o potrebi roditelja učenika razredne nastave:
- za potrebom dolaska u školu učenika,
- potrebi prehrane učenika u Školi i
- potrebi organiziranja rada Produženog boravka za učenike
Izvršitelj zadatka: učiteljice razredne nastave, učeitlejice produženog boravka, stručna služba Škole
Rok provedbe zadatka : do 5. svibnja 2020. godine
d) Pripremiti i podijelit izjavu za roditelje o potrebi dolaska učenika u školu radi nastave i uključivanja u produženi boravak.
Izvršitelj zadatka:ravnateljica Škole, tajnica, učiteljice razredne nastave, stručna služba Škole
Rok provedbe zadatka : do 5. svibnja 2020. godine
e) Demonstracija učiteljicama gdje se kreću, kako se koriste odmori, dijeli hrana, izlazi na dvorište i na igrališta
Izvršitelj zadatka: ravnateljica
Rok provedbe zadatka: 8. svibnja 2020. godine
1.2. Administrativno tehnička služba škole
a) Izvršiti analizu potrebnih sredstava za prehranu, održavanje i higijenu po školama.
Izvršitelj zadatka: spremačice, kuharice, kućni majstori
Rok provedbe zadatka : do 5. svibnja 2020. godine
b) Uskladiti podatke i izvršiti nabavu
Izvršitelj zadatka: tajnica i računovođa škole
Rok provedbe: 6. svibnja 2020. godine
1.3. Upoznavanje roditelja s mjerama i zadatcima i načinima organizacije rada
a) Upoznavanje roditelja sa sadržajem Uputa HZJZ i Preporukama MZO-a
Izvršitelj zadatka: razrednice, stručna služba i ravnatelj Škole
Rok provedbe zadatka : do 7. svibnja 2020. godine
b) Potpisivanje Izjava o povratku učenika u školu
Izvršitelj zadatka: razrednice i tajnica škole
Rok provedbe: 8. svibnja 2020. godine
1.4. Upoznavanje pomoćnika u nastavi s načinima organizacije rada
a) Upoznavanje PUN sa sadržajem Uputa HZJZ i Preporukama MZO-a i oblicima rada
Izvršitelj zadatka: ravnateljica i stručna služba Škole
Rok provedbe zadatka : do 8. svibnja 2020. godine
2.Tehničke mjere
2.1. Zadatci za administrativno tehničku službu Škole
a) Nabava sredstva za dezinfekciju i čišćenje uz podršku osnivača
Izvršitelj zadatka: tajnica, kućni majstor i računovođa Škole
Rok provedbe zadatka : do 6. svibnja 2020. godine
b) Priprema, označavanje ulaza i wc-a za učenike
Označiti vrata na wc-ima prema oznakama razreda kao i ulazna vrata za ulazak učenika
Izvršitelj zadatka: kućni majstor
Rok provedbe zadatka : do 8. svibnja 2020. godine
c) Priprema, dezinfekcija učionica, wc-a i zajedničkih prostorija.
Izvršitelj zadatka: spremačice, kuharice
Rok provedbe zadatka : do 8. svibnja 2020. godine
d) Izvršiti nadzor nad provedbom zadataka ovoga plana.
Izvršitelj zadatka: ravnatelj Škole i stručna služba škole
Rok provedbe zadatka : do 8. svibnja 2020. godine
3.Mjere provedbe nakon otvaranja škole
3.1. Osigurati prihvat učenika na ulazima u školu prema utvrđenom rasporedu.
Izvršitelj zadatka: razrednice
3.2. Na početku nastave održati edukaciju za učenike na jednostavan i prikladan način.
Izvršitelj zadatka: razrednice, stručna služba škole
3.3. Vježbati s učenicima gdje se kreću, kako se koriste odmori, dijeli hrana, izlazi na dvorište i na igrališta.
Izvršitelj zadatka: razrednice, kuharice, stručna služba Škole
3.4. Osigurati provjetravanje i čišćenje prostora.
Izvršitelj zadatka: razrednice, spremačice, kućni majstori
3.5. Voditi evidenciju o mjerenju tjelesne temperature zaposlenika (Upute HZJZ).
Izvršitelj zadatka: njegovateljica Škole i tajnica
III.
Školski odbor bit će upoznat s ovim Provedbenim planom elektroničkim putem-slanjem Provedbenog plana na e-mail adresu članova Školskog odbora.
IV.
Ovaj Provedbeni plan bit će objavljen na web stranici škole.
KLASA: 003-05/20-01/01
URBROJ: 2168-11-20-06
Pula, 4. svibnja 2020.
Ravnateljica Škole:
Anita Mokorić Brščić, prof.