« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Crude - The Incredible Journey Of Oil
(poučan film trajanja sat i pol o kruženju ugljika, nafti i fascinantnoj prirodi - znam da je dugo ali stvarno se isplati!
Kao što smo spominjali na satu: Evo tablice sa podacima topljivosti klorovodika u vodi. Graf nacrtaj pametno, veliku pažnju uloži na veličinu skale na milimetarskom papiru tako da MAKSIMALNO iskoristiš cijelu površinu za crtanje!
Tablica 1: masa klorovodika koji se može otopiti u 100g vode pri različitim temperaturama | |||||||||||
t / °C | 0 | 10 | 20 | 30 | 40 | 50 | 60 | 70 | 80 | 90 | 100 |
m(klorovodik) u 100g vode | 81 | 75 | 70 | 65,5 | 61 | 57,5 | 53 | 50 | 47 | 43 | 40 |
UV zrake, TBF ( The Beat Fleet ) - https://www.youtube.com/watch?v=sLa9hPT57xA
U priloženim dokumentima se nalazi link na domaću zadaću o građi atoma. Prepisati ju u bilježnicu, ono što je zadano napiši kemijskom a rješi tehničkom ili grafitnom olovkom.
A evo i obećane skripte o građi i označavanju elementarnih tvari..... Brrrrrr. kakav naslov! Ovdje je stavljen kao pdf dokument, mislim da to možete otvoriti svi čak i na smartphoneima....
Poštovani učenici, roditelji, rođaci, surferi i ostali!
Na ovom mjestu možete naći i skinuti pitanja i zadatke koji su nastajali dugi niz godina, a koja sam koristio za kratke pismene provjere znanja, takozvane bliceve. Oni su se godinama mijenjali, pa su tako nastale mnoge verzije pitanja koja se odnose na isto gradivo tj. na iste nastavne sadržaje. Jedna od ljepota nastavničkog zanimanja je upravo to da se znanje može provjeravati na mnogo različitih načina i pristupa, ali je uvijek znanje bez obzira na odabranu metodu….
Nakon promišljanja o ovoj tematici došao sam na ideju sva ta pitanja staviti na ovo mjesto prvenstveno kao bazu pitanja koja će učenicima i ostalima koristiti za vježbanje i ponavljanje.
Ima tu svega. Ima i loših pitanja, zasigurno ima nejasnoća i grešaka. Sigurno ima nezgodnih formulacija o kojima bi se dalo raspravljati…. Ako ih primijetite, molim Vas da me kontaktirate ili u školi ili preko školske email adrese pa ćemo poraditi na njihovu otklanjanju.
Ova pitanja su samo dobronamjerna pomoć u učenju i molim Vas da ih tako i gledate a daljnjim usavršavanjem i suradnjom mogu postajati samo bolja.
Ovo nisu pitanja koja će učenici dobiti u novim blicevima…. Naravno da će se neka pitanja ponavljati, ali ne treba se oslanjati na njih kao jedina pitanja koja će biti u kratkim provjerama znanja...Receptura za uspjeh je ipak jednostavna: što više pitanja riješite, više ćete znati i biti uspješniji u provjerama znanja…
Neka Vam je sa srećom!
Saša Lakić, prof.