Poštovani,
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih donijelo je 2. siječnja 2025. Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama koji je izrađen s ciljem osiguravanja veće sigurnosti u školskim ustanovama, odnosno osnovnim školama, srednjim školama i učeničkim domovima, zaštite učenika i svih radnika u školskim ustanovama te prevencije mogućih situacija povećanog rizika.
Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama dostupan je u prilogu obavijesti.
O dodatnim pravilima i načinu najavljivanja posjeta i ulaska u školsku ustanovu biti ćete obaviješteni u najkraćem roku.
Svi kontakt podaci zaposlenika dostupni su pod izbornikom O školi.
Radionice treninga socijalnih vještina
Tijekom listopada i studenoga 12 učenika iz 4.a i 4.b razreda uključilo se u radionice treninga socijalnih vještina pod nazivom LaRa – lančana reakcija
Radionice se provode u organizaciji Društva Naša djeca Buzet, a provodi ih socijalna pedagoginja Maja Bolterstein. Projekt financira Istarska županija.
Socijalne vještine su naučeni oblici ponašanja i uče se od najranijeg djetinjstva - u obitelji, a kasnije se utvrđuju ili mijenjaju kroz interakciju s ostalim grupama (vršnjaci, škola, radne skupine i dr.) i širim socijalnim okruženjem (Ajduković i Pečnik, 1994., prema Ferić, Kranželić Tavra, 2003.).
Prijelaz iz četvrtog u peti razred za svako dijete predstavlja određeni stres. Usvajanjem i uvježbavanjem potrebnih socijalnih vještina dijete se bolje prilagođava na novu sredinu i lakše snalazi u novim situacijama (promjena razreda, novi učitelji, proširenje kruga prijatelja, itd.)
Jedan od najučinkovitijih načina učenja socijalnih vještina je trening socijalnih vještina -"trening" se odnosi na dio učenja i uvježbavanja. Kako se primjenjuju, učenici će vidjeti kroz video materijale, a sami će se okušati u njihovoj primjeni igranjem uloga i različitih igri u gotovo svakoj radionici.
Učenici četvrtih razreda će se upoznati s vještinama poput predstavljanja i upoznavanja, slušanja, prepoznavanja i iskazivanja osjećaja, kontrole ljutnje, rješavanja problema, empatije i suradnje. Također, učenici na kraju svake radionice nose kući papir sa sažetkom obrađene socijalne vještine te dobivaju kratku domaću zadaću. Time se potiče roditelje da porazgovaraju s djecom o važnosti određene vještine, potiču njihovu uporabu te pohvale djecu kada primijete da u svakodnevnom životu koriste naučeno.
Prema konceptu rizičnih i zaštitnih čimbenika, učenje socijalnih vještina predstavlja značajan zaštitni faktor u razvoju djeteta. S tim u skladu, trening socijalnih vještina LaRa dio je Školskog kurikuluma za 2016./17. godinu
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |