Poštovani,
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih donijelo je 2. siječnja 2025. Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama koji je izrađen s ciljem osiguravanja veće sigurnosti u školskim ustanovama, odnosno osnovnim školama, srednjim školama i učeničkim domovima, zaštite učenika i svih radnika u školskim ustanovama te prevencije mogućih situacija povećanog rizika.
Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama dostupan je u prilogu obavijesti.
O dodatnim pravilima i načinu najavljivanja posjeta i ulaska u školsku ustanovu biti ćete obaviješteni u najkraćem roku.
Svi kontakt podaci zaposlenika dostupni su pod izbornikom O školi.
U suradnji s Gradskim društvom Crvenog križa Buzet
Tema klimatskih promjena je usko povezana sa svim aktivnostima kojima se Crveni križ bavi kao što su: zdravlje, prva pomoć, priprema i odgovor na katastrofe i krize, pomoć potrebitima i najranjivijima u društvu, migracije, socijalna inkluzija …
Gradsko društvo Crvenog križa Buzet je u sklopu projekta „Crveni križ u zelenom okviru” krenuo s edukacijom naših učenika o štetnom utjecaju čovjeka na klimatske promjene. Tako su s učenicima 3.a i 3.b razreda matične škole u Buzetu provedene radionice na temu „Klimatske promjene – kompostiranje” koje su za cilj imale shvaćanje važnosti odvajanja otpada, biootpada i kompostiranja te razvoj osjećaja odgovornosti prema okolišu od rane životne dobi.
Također su provedene i radionice s učenicima šestih razreda matične škole na temu „Klimatske promjene – efekt staklenika” čiji je cilj stjecanje spoznaja o uzrocima i posljedicama ljudskoga utjecaja na prirodu povezanih s efektom staklenika i globalnim zatopljenjem te podizanje svijesti o važnosti očuvanja okoliša za dobrobit društva i planeta u cjelini.
Radionice je vodila Lara Černeka, ravnateljica GDCK Buzet.
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |