Poštovani,
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih donijelo je 2. siječnja 2025. Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama koji je izrađen s ciljem osiguravanja veće sigurnosti u školskim ustanovama, odnosno osnovnim školama, srednjim školama i učeničkim domovima, zaštite učenika i svih radnika u školskim ustanovama te prevencije mogućih situacija povećanog rizika.
Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama dostupan je u prilogu obavijesti.
O dodatnim pravilima i načinu najavljivanja posjeta i ulaska u školsku ustanovu biti ćete obaviješteni u najkraćem roku.
Svi kontakt podaci zaposlenika dostupni su pod izbornikom O školi.
Međunarodni projekt Contatti
Učenici 6.a razreda s učiteljicama uključenima u projekt su u utorak, 16. travnja 2024. godine posjetili Osnovnu šolu Sečovlje u Sloveniji.
Nakon dobrodošlice sa solju i maslinovim uljem učenici iz Sečovlja su se predstavili na jezicima koji su im materinski (slovenski, domači, hrvatski, talijanski i mađarski). Veselim zvukovima harmonike uveli su ih u razgledavanje škole Aleks iz Sečovlja i Mario iz Buzeta.
Slijedio je orijentacijski pohod iznad Sečovlja odakle se pruža prekrasan pogled na Portorož, solane i hrvatski dio Buje i Savudriju. Učenici 6.a iz Buzeta i učenici 7.b iz Sečovlja se zajednički rješavali zadatke pomoću tableta tijekom pohoda. Zatim su radili u radionici prirodoslovlja u kojoj su izrađivali molekule vode, mikroskopirali morsku sol, izrađivali kljunove ptica od aluminijske folije te radili pokus s aktivnim ugljikom. U drugoj radionici su izrađivali privjeske u obliku obuće za solanu dok su u trećoj radionici izrađivali ruže vjetrova.
Na kraju su svoje snage odmjerili na nogometnom terenu.
Za kraj su jedni drugima "dali pet" do sljedećeg susreta koji je najavljen za rujan / listopad u Trstu.
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |