Poštovani,
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih donijelo je 2. siječnja 2025. Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama koji je izrađen s ciljem osiguravanja veće sigurnosti u školskim ustanovama, odnosno osnovnim školama, srednjim školama i učeničkim domovima, zaštite učenika i svih radnika u školskim ustanovama te prevencije mogućih situacija povećanog rizika.
Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama dostupan je u prilogu obavijesti.
O dodatnim pravilima i načinu najavljivanja posjeta i ulaska u školsku ustanovu biti ćete obaviješteni u najkraćem roku.
Svi kontakt podaci zaposlenika dostupni su pod izbornikom O školi.
U VRHUVSKOJ LOKVI SKRASIO SE VELIKI VODENJAK
Članak preuzet s: http://www.glasistre.hr/vijesti/pula_istra/u-vrhuvskoj-lokvi-skrasio-se-veliki-vodenjak-409627, objavljen 7.6.2013. u Glasu Istre.
- U lokvi u selu Vrh, primjerice, živi veliki vodenjak, vrsta koja je na popisu Direktive o staništima EU i prema toj Direktivi Hrvatska se obvezala da po ulasku u EU sva staništa koja imaju velikog vodenjaka mora štititi. Upravo stoga što u njoj obitava veliki vodenjak, lokva u Vrhu bi već sada trebala biti pod određenim režimom zaštite, istaknuo je Slavko Brana, botaničar i stručni suradnik Javne ustanove "Natura Histrica" tijekom edukacije koja je održana danas za učenike Osnovne škole "Vazmoslav Gržalja", Područne škole Vrh.
U sklopu ekološke akcije "Neka moja Istra blista", čija su tema ove godine upravo lokve. Turistička zajednica Istarske županije u suradnji s Javnom ustanovom "Natura Histrica" provodi ciklus edukativnih radionica o lokvama koje su namijenjene djeci školskog i predškolskog uzrasta. Do sada su održane četiri uključujući i radionicu u Vrhu, a u planu su još dvije, u Medulinu i Tinjanu. (G. ČALIĆ ŠVERKO)
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |