preskoči na sadržaj

Osnovna škola Većeslava Holjevca Zagreb

 > Naslovnica
Vijesti

Djeca rade, što djeca vide – Osnove medijske pismenosti

Autor: Anita Kiš, 4. 11. 2015.

„Djeca rade, što djeca vide“ samo je jedna od poruka koja se ovih dana može vidjeti na televiziji. Unicefova kampanja „Birajmo što gledamo“ potakla je mnoge roditelje, ali i profesore da se pridruže kampanji  ili da je podrže.

Medijski sadržaj za djecu treba biti primjeren djeci, treba se baviti potrebama i sposobnostima djece, treba prikazivati uzore, treba biti pozitivan i naglašavati duhovne vrijednosti i kvalitete... Medijski sadržaj, nerijetko i onaj sadržaj namijenjen upravo djeci, ne odgovara u potpunosti onome što naša djeca, naši učenici trebaju za kvalitetan razvoj.

Nemoguće je djecu zaštititi od svih vrsta neprimjerenih medijskih sadržaja , ali moguće ih je medijski opismeniti – stvoriti svjesnog, kritičnog korisnika medijskih sadržaja koji zna pristupiti medijima, analizirati medijske sadržaje, stvarati i objavljivati svoj sadržaj, vrednovati medijski sadržaj i na kraju djelovati s obzirom na medijski sadržaj. Medijska pismenost jedna  je od najvažnijih kompetencija 21. stoljeća koja se mora razvijati i učiti.

Od ove je nastavne godine organizirana izvannastavna aktivnost „Osnove medijske pismenosti“  na kojoj će učenici osvijestiti važnost medijske pismenosti te steći temeljna znanja na području prijenosa informacija i analize medijskog sadržaja. 




Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 20. 8. 2015.

Ukupno: 419285
Ovaj mjesec: 1198
Ovaj tjedan: 492
Danas: 72
CMS za škole logo
Osnovna škola Većeslava Holjevca Zagreb / Siget 23, HR-10000 Zagreb / os-vholjevca-zg.skole.hr / ured@os-vholjevca-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju