...
Autor: Anita Kiš, 23. 11. 2018.
Medijski pismen biti je lako… …i zato to može biti svatko… Stvarali su, analizirali, kritički vrednovali, promišljali, raspravljali, lijepili, čitali, igrali društvenu igru… Određivali autora i svrhu poruke, uočavali što je ispušteno iz medijske poruke, koje vrijednosti i stavove medijski sadržaji donose, pretpostavljali kako drugi ljudi mogu protumačiti poruku, zaključivali čime ih medijski sadržaji privlače, osvještavali su utjecaj medija na mlade, razmišljali o istinitosti vijesti te raspravljali o tehnikama u propagandi. Druga je godina radionica medijske pismenosti u našoj školi. U toj novoj medijskoj abecedi otišli smo korak dalje. Komadić atmosfere možete doživjeti i s fotografija.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Ukupno: 419285
Ovaj mjesec: 1198
Ovaj tjedan: 492
Danas: 72