« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
https://ispravi.me/?fbclid=IwAR0pzmftwDoV0VdY7ES70oM4B_Pw8l5pscxJe4Mu6NmxB3_JjJmvALB7_80
Monografija 2014./2015. školske godine
Monografija 2015./2016. školske godine
Monografija 2016./2017. školske godine
Monografija 2017./2018. školske godine
Monografija 2018./2019.
Energetska obnova 2020.
Monografija 2019./2020.
Europska godina jezika 2001., koju su zajednički organizirali Vijeće Europe i Europska unija, uspjela je uključiti milijune ljudi diljem 45 zemalja sudionica. Njihove aktivnosti slavile su jezičnu raznolikost Europe i promicale učenje jezika.
Nakon uspjeha te godine, Vijeće Europe proglasilo je Europski dan jezika koji se slavi 26. rujna svake godine. Opći ciljevi Europskog dana jezika su:
Upozoriti javnost na važnost učenja jezika i raznolikost raspona naučenih jezika kako bi se povećala višejezičnost i međukulturalno razumijevanje;
Promicati bogatu jezičnu i kulturnu raznolikost Europe, koje treba njegovati i sačuvati;
Poticati cjeloživotno učenja jezika u školi i izvan nje, bilo u svrhe školovanja, za profesionalne potrebe, za potrebe mobilnosti ili užitka i razmjene.
26. rujan 2011. označio je 10. godišnjicu Europskog dana jezika (EDL) kojeg je obilježilo Vijeće Europe i proslavilo diljem svojih 47 država članica.
Kao i svake godine do sada, naši vrijedni učenici i njihove učiteljice osmislili su i proveli razne zanimljive aktivnosti.
Kako bi obilježili Europski dan jezika 2014. na satu NJJ, učenice 8. razreda, Marija Filipović i Ermina Avdija, izradile su svojevrstan jelovnik.
Učenici 7. razreda (Corina Flatscher, Ines Horvat, Niko Lendić, Nora Pejaković, Ivan Paravac, Marieta Pribičević i Laura Kuz) smisli i izveli su koregrafiju uz kratku njemačku rap pjesmu „Wir haben Freunde auf der ganzen Welt“
(izvor: http://www.volimjezike.hr/o-projektu/).
Učenici osmih i šestih razreda su, po izboru, crtali znamenitosti različitih država Europe te na jeziku koji se u toj državi govori napisali riječ dobrodošli, a četvrti razredi su učili napisati i izgovoriti riječ ljubav na različitim jezicima. Učenici različitih nacionalnih manjina su nam predstavili himnu države (albanska,mađarska,makedonska).