« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
https://ispravi.me/?fbclid=IwAR0pzmftwDoV0VdY7ES70oM4B_Pw8l5pscxJe4Mu6NmxB3_JjJmvALB7_80
Monografija 2014./2015. školske godine
Monografija 2015./2016. školske godine
Monografija 2016./2017. školske godine
Monografija 2017./2018. školske godine
Monografija 2018./2019.
Energetska obnova 2020.
Monografija 2019./2020.
Učenici 4.a razreda izabrani su za uzorak učenika 4. razreda u Republici Hrvatskoj koji sudjeluju u međunarodnom istraživanju TIMSS 2015. za procjenu učeničkih postignuća u području matematike i prirode i društva.
15. travnja 2015. godine u 8:00 sati započelo je ispitivanje. Voditeljice ispitivanja su Zrinka Radanović i Nataša Filipović, a koordinatorica Mirna Brčić. Samom ispitivanju nazočna je i međunarodna promatračica profesorica Viktorija Hržica zbog nadzora kvalitete provedbe glavnog ispitivanja TIMSS 2015. u sklopu međunarodne organizacije IEA (International Association for the Evaluation of Educational Achievement - Međunarodno udruženje za vrednovanje obrazovnih postignuća). Ovo je šesti po redu ciklus istraživanja koji je postao pouzdan pokazatelj učeničkog znanja u propitivanim područjima te omogućuje zemljama sudionicima praćenje napretka obrazovnih sustava kroz razdoblje od 20 godina. Istraživanje se provodi svake četvrte godine u 4. i 8. razredu osnovne škole. U Republici Hrvatskoj za istraživanje je odabran uzorak učenika četvrtog razreda. U svakoj od odabranih škola za sudjelovanje u ispitivanju odabran je barem jedan razredni odjel četvrtoga razreda. Istraživanje provodi Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja (NCVVO).