« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
https://ispravi.me/?fbclid=IwAR0pzmftwDoV0VdY7ES70oM4B_Pw8l5pscxJe4Mu6NmxB3_JjJmvALB7_80
Monografija 2014./2015. školske godine
Monografija 2015./2016. školske godine
Monografija 2016./2017. školske godine
Monografija 2017./2018. školske godine
Monografija 2018./2019.
Energetska obnova 2020.
Monografija 2019./2020.
U petak, 23. listopada 2015.održalo se natjecanje u lijepom čitanju naglas učenika osječkih osnovnih škola.
„Čitateljski izazov“ u Gradskoj i sveučilišnoj knjižnici Osijek
U konkurenciji 16 najčitača osječkih osnovnih škola 3. i 4. razreda iz OŠ „Retfala“, OŠ Vladimira Becića, OŠ Franje Krežme i OŠ Vijenac, naše učenice, Ruta Marija Velešanov i Lucija Kunčak osvojile su prvo i drugo mjesto, a treće Tea Knježević iz OŠ „Retfala“. Natjecali su se i Stella Bakić i Ivan Pušetić koji su vrlo lijepo čitali naglas. Ostali učenici četvrtih razreda i učiteljice Jasminka Nikolandić i Željka Klaić bili su gledatelji i podrška svojim prijateljima iz razreda.
Čestitamo!
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.930494563710755.1073741885.252548464838705&type=3
Ciljevi natjecanja su:
• poticanje i popularizacija knjige, čitanja i čitanja naglas
• razvijanje ljubavi prema knjizi i čitanju kao kvalitetnom načinu provođenja slobodnog vremena
• unaprjeđenje čitalačkih sposobnosti učenika
• naglašavanje čitanja kao temelja cjeloživotnog obrazovanja
• poticanje usmenog izražavanja
• razvijanje motivacijskih sposobnosti