« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
https://ispravi.me/?fbclid=IwAR0pzmftwDoV0VdY7ES70oM4B_Pw8l5pscxJe4Mu6NmxB3_JjJmvALB7_80
Monografija 2014./2015. školske godine
Monografija 2015./2016. školske godine
Monografija 2016./2017. školske godine
Monografija 2017./2018. školske godine
Monografija 2018./2019.
Energetska obnova 2020.
Monografija 2019./2020.
U četvrtak, 30. ožujka 2017., učenici 7.a razreda OŠ Vijenac zajedno s učenicima 7. razreda Hrvatskoga vrtića, osnovne škole, gimnazije i učeničkog doma Miroslava Krleže iz Pečuha sudjelovali su na videokonferencijskom satu s temom Panoramsko čitanje ljubavne lirike (Ljubav kao poticaj i nadahnuće). Na nastavnom su satu učenici obaju škola istraživali pjesničke tekstove nadahnute različitim vrstama ljubavi (partnerska, prijateljska, roditeljska, ljubav prema domovini) te otkrivali koliko ljubav kao osjećaj prožima umjetničke svjetove književnika. Sat je bio podijeljen na dva dijela; interpretativni dio na kojem su učenici iznosili dojmove o pročitanome i primjenjivali književnoteorijsko znanje stečeno na nastavi književnosti i stvaralačku literarnu radionicu na kojoj su se učenici okušali u literarnom stvaralaštvu pišući na zadane poticaje. Cilj ovakve međunarodne suradnje dviju škola bio je poticati pravilno izražavanje na hrvatskome književnom jeziku, iskazati odanost hrvatskoj književnoj tradiciji i pripadnosti vlastitoj nacionalnoj zajednici te njegovati veze s hrvatskom nacionalnom manjinom izvan granica Republike Hrvatske. Učiteljice Hrvatskoga jezika obiju škola, Ivana Macan iz Osijeka i Gabi Kohut iz Pečuha, iskazale su zadovoljstvo zajedničkom suradnjom te nadu u njezin nastavak.
Snimka webinara je dostupna preko poveznice:
https://connect.carnet.hr/p5517m55ztz/