« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
https://ispravi.me/?fbclid=IwAR0pzmftwDoV0VdY7ES70oM4B_Pw8l5pscxJe4Mu6NmxB3_JjJmvALB7_80
Monografija 2014./2015. školske godine
Monografija 2015./2016. školske godine
Monografija 2016./2017. školske godine
Monografija 2017./2018. školske godine
Monografija 2018./2019.
Energetska obnova 2020.
Monografija 2019./2020.
Ministrica znanosti i obrazovanja donijela je 3. travnja Upute za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu. Ono što možemo istaknuti analizirajući upute je sljedeće:
U prvom planu nam je svima dobrobit samih učenika koje kvalitetnim povratnim informacijama želimo potaknuti na učenje. Situacija u kojoj smo se svi zajedno našli stavila je pred nas veliki izazov provođenja nastave na daljinu koja zahtijeva od učitelja primjenu novih alata i kreativnost u poučavanju i vrednovanju, od učenika puno samostalnosti u učenju i dodatnu motivaciju, a od roditelja dodatni angažman i sudjelovanje. Stoga je iznimno važno, što naglašava i Ministrica, stvoriti i održati krug povjerenja između učitelja, učenika i roditelja.
Klikom na "Opširnije" možete pročitati dokument o uputama Ministrice za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu.