« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
https://ispravi.me/?fbclid=IwAR0pzmftwDoV0VdY7ES70oM4B_Pw8l5pscxJe4Mu6NmxB3_JjJmvALB7_80
Monografija 2014./2015. školske godine
Monografija 2015./2016. školske godine
Monografija 2016./2017. školske godine
Monografija 2017./2018. školske godine
Monografija 2018./2019.
Energetska obnova 2020.
Monografija 2019./2020.
U školskoj godini 2021./2022. OŠ Vijenac, Osijek i OŠ „Grigor Vitez“, Osijek nositeljice su nacionalnog eTwinning projekta pod nazivom Tragom svestranih Hrvata. Učiteljica hrvatskog jezika I. Doležal i učiteljica fizike T. Paris u projekt su uključile još 7 učiteljica prirodne i društvene skupine predmeta iz cijele Republike Hrvatske te njihove učenike. Projekt se bazira na razvoju kulturne baštine koju su ostavili znameniti STEAM Hrvati u svojim regijama i njihov utjecaj na suvremeno društvo. Učenici i učitelji povezani su kroz zajednički rad u parovima proučavajući istaknute Hrvatske znanstvenike i njihova djela.
Naša znanstvena i kulturna baština je ono što ostavljamo našim potomcima. Valorizacija kulturne baštine u funkciji razvitka inzistira na prihvaćanju graditeljske povijesti kao nacionalnom doprinosu općim kulturološkim vrijednostima. Iskorištavanje znanstvene i kulturne baštine, uz odgovarajuća istraživanja i praćenje njihovih rezultata, korištenjem i poticanjem primjerenih vizualnih i drugih mogućih tumačenja pojedinih izvora znanstvene kulturne baštine veliki su dio ovog vrijednog projekta.