« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
https://ispravi.me/?fbclid=IwAR0pzmftwDoV0VdY7ES70oM4B_Pw8l5pscxJe4Mu6NmxB3_JjJmvALB7_80
U školskoj godini 2021./2022. OŠ Vijenac, Osijek i OŠ „Grigor Vitez“, Osijek nositeljice su nacionalnog eTwinning projekta pod nazivom Tragom svestranih Hrvata. Učiteljica hrvatskog jezika I. Doležal i učiteljica fizike T. Paris u projekt su uključile još 7 učiteljica prirodne i društvene skupine predmeta iz cijele Republike Hrvatske te njihove učenike. Projekt se bazira na razvoju kulturne baštine koju su ostavili znameniti STEAM Hrvati u svojim regijama i njihov utjecaj na suvremeno društvo. Učenici i učitelji povezani su kroz zajednički rad u parovima proučavajući istaknute Hrvatske znanstvenike i njihova djela.
Naša znanstvena i kulturna baština je ono što ostavljamo našim potomcima. Valorizacija kulturne baštine u funkciji razvitka inzistira na prihvaćanju graditeljske povijesti kao nacionalnom doprinosu općim kulturološkim vrijednostima. Iskorištavanje znanstvene i kulturne baštine, uz odgovarajuća istraživanja i praćenje njihovih rezultata, korištenjem i poticanjem primjerenih vizualnih i drugih mogućih tumačenja pojedinih izvora znanstvene kulturne baštine veliki su dio ovog vrijednog projekta.
Učenici 5.b OŠ Vijenac dobili su Europsku oznaku kvalitete za sudjelovanje u eTwinning projektu "Igrom do znanja i zabave / Play for learning and fun".
Učenici 5.b su prošle nastavne godine sudjelovali u eTwinning projektu Igrom do znanja i zabave. Za svoj rad su u rujnu 2021. godine dobili priznanje na razini Hrvatske, Nacionalnu oznaku kvalitete. Danas je stiglo priznanje na najvišoj razini, Europska oznaka kvalitete, čime su za svoj trud nagrađeni škola, učenici i učiteljica.
S radom na projektu Igrom do znanja i zabave 2 nastavljamo i ove godine, ali s učenicima 1. razreda.
Top European inventions of all times
About project
The project focuses on the origin, evolution and environmental and social impact of technological objects invented by partner countries.
Language
English
Subjects
Foreign languages, Technology
Range of years
From 12 to 14 (8th Grade)
The goals
Curricular content of technology:
-To value the importance of technology in meeting needs, solving problems and improving the quality of life.
-To value the evolution of technology throughout history.
-To value the contribution of the countries participating in the project to technological development.
-To identify the materials that objects are made of as well as their properties.
-To analyze the environmental impact of technological objects.
-To analyze the social impact of technological objects.
-To be able to make proposals to improve an object, regarding its usefulness and its social and environmental impact.
To improve English through CLIL proposals.
To work in collaborative international groups.
To create cultural bridges between different countries that improve tolerance.
To implement guided tasks with the aim of promoting personal autonomy in the learning process.
To improve digital skills through the safe and critical use of ICT.
The Results
The final products of the project are posters and videos about technological objects invented in Croatia, Turky, Spain and Italy.
Teachers involved: Ivana Sudar, Ljiljana Grgić, Tanja Paris