Učenici su tijekom trajanja projekta istraživali o tradicionalnim igrama svojih roditelja, baka i djedova te, prema odabiru učenika, prezentirali igre ostalim partnerskim školama na engleskom i materinjim jezicima. Obilježen je Europski dan jezika te su učenici pojedine škole predstavili svoju radnu skupinu i školu putem Padlet digitalne platforme. Na satovima dodatne nastave igrali su igre, opisivali ih i snimali video filmove s uputama za izvođenje igara te su ujedno igrali i igre iz drugih država. Razmijenili su lijepe božićne želje te sudjelovali u kreativnim božićnim radionicama ili igranju božićnih igara. U travnju je obilježen Međunarodni dan društvenih igara. Učenici su sastavljali pitanja za Kahoot kviz znanja vezan uz kulturološka obilježja svih država u projektu te poznavanje njihovih tradicionalnih igara. Kviz su odigrali tijekom održavanja zajedničke video konferencije putem Zoom platforme. Završna aktivnost bila je evaluacija projekta od strane učenika i učitelja, a tema projekta i projektne aktivnosti ocijenjene su izvrsnom ocjenom. Sve aktivnosti ovogodišnjeg projekta objedinjene su u javno dostupnu edukativnu brošuru koju su uređivali učitelji i učenici, a aktivnosti projekta javno su dostupne i na Twinspace radnoj platformi za međunarodnu suradnju. Projekt je prijavljen Agenciji za mobilnost i programe Europske unije na natječaj za dobivanje Nacionalne oznake kvalitete za najuspješnije provedene europske projekte u Hrvatskoj te se nadamo uspješnom ishodu i dobivanju još jedne oznake.