Tko kaže da čitanje lektire ne može biti zanimljivo? Da to nije ni približno tako, pokazali su u Mjesecu hrvatske knjige naši učenici šestih razreda koji su pročitane knjige interpretirali i predstavili na posve nov i zanimljiv način.
Naime, šestaši su prošli mjesec čitali knjigu po vlastitom izboru koju su na kraju mjeseca trebali predstaviti prijateljima u razredu, nastavnicama hrvatskog jezika i knjižničarki. Na početku desetog mjeseca jednoglasno su prihvatili nastavničin prijedlog o drugačijem predstavljanju pročitanih knjiga – priču iz papirnate vrećice. Pri izboru knjige učenici su mogli potražiti pomoć i savjet kod knjižničarke.
O čemu se točno radi?
Nakon što su pročitali odabranu knjigu, učenici su trebali nabaviti papirnatu vrećicu. Prednju stranu papirnate vrećice oslikali su kao naslovnicu pročitanog djela, a na suprotnoj strani papirnate vrećice zapisivali ono što je unaprijed bilo dogovoreno: osobine likova, usporedbe sebe i glavnog lika. Na bočne strane trebali su napisati najdraži događaj iz knjige i pouku. Glavnina je ove priče u sadržaju papirnate vrećice. Nakon izrade vanjskog dijela, u papirnatu vrećicu učenici su trebali staviti 6 predmeta koji imaju nekakvu vezu s pročitanom knjigom. U vrećicama se tako našlo svašta: novine, fotoaparati, mobiteli, naočale,poštarske kape, tajna pisma, olovke, plišane mačke, dnevnici, ogrlice..
Iako ovakav način obrade lektire od učenika iziskuje mnogo vremena i uloženog truda, rezultati su bili odlični, a učenici itekako motivirani za rad. Predstavljanja knjiga su protekla u opuštenom ozračju, uz puno smijeha i pljeska. Izložbu svih divnih vrećica možete vidjeti u učionici hrvatskog jezika i u knjižnici. Hvala na pomoći i našem domaru Zoranu koji je pričvrstio vrećice.
Nekoliko fotografija pogledajte na našoj Facebook stranici.
Izvijestila: Marina Šimleša, knjižničarka