Napredak tehnologije s jedne strane i promjene u zahtjevima naših korisnika s druge strane, nametnuli su potrebu za novim sustavom za dodjeljivanje i upravljanje infrastrukturnim resursima ustanova i korisnika. Radi migracije podataka na nove sustave koja je trajala od 11.4. do 17.4.2023. i koju je provodio Carnet, u tom je periodu bilo poteškoća u radu mail usluge, a potencijalno i pristup elektroničkoj pošti ili ednevniku za učenike.
Za korisnike koji su koristili preusmjeravanje pošte na neku od Cloud usluga (Office 365 ili G Suite), zbog migracije podataka na novi sustav, pojedine poruke pristigle 11. travnja bile dostavljene u novo Zimbra sucelje na adresi mail.skole.hr . Napominjemo isto se odnosi iskljucivo na postu pristiglu 11. travnja te bi sve ostale poruke trebale biti dostavljene u pripadajuce sanducice pojedinih Cloud usluga.
Za korisnike koji ne koriste poštanske sandučiće Cloud usluga (Office365 ili Gsuite) za slanje i primanje e-poste, potrebno je koristiti novo sučelje Zimbra kojem se pristupa putem poveznice: mail.skole.hr . Također radi nove aplikacije za administraciju elektroničkog identiteta (korisničko ime i lozinka) moguće su poteškoće u pristupanju e-dnevniku za učenike, Cloud uslugama i ostalim portalima gdje je potrebna prijava s korisničkim imenom i lozinkom.
Ako uočite poteškoću, neka se učenici jave svojoj razrednici /razredniku ili administratorici imenika nast.Bagarić ili pošaljite upit na mail: mirjana.bagaric@skole.hr