Erasmus+ Budimpešta, Mađarska strukturirani tečaj
Autor: Administrator , 4. 3. 2024.
U sklopu Erasmus akreditacije i Erasmus plana naše škole, sudjelovala sam u vremenu od 19. do 24. veljače na tečaju „Europass Teacher Academy; Happy Schools: Positive Education for Well-Being and Life-Skills Development“ u Budimpešti. Tečaj se je održavao na adresi Converzum, 3/a Károly körút, Budapest. Prvi dan tečaja započeo je predstavljanjem sudionika. Prvo se predstavila voditeljica tečaja Zsuzsa Tölgyesi, a potom ostali sudionici (8 sudionika iz Španjolske, 2 sudionika iz Portugala, 1 sudionik s Cipra, 1 sudionik iz Hrvatske, 2 sudionika iz Estonije, 2 sudionika iz Litve, 2 sudionika iz Grčke te ja). Prvog dana tečaja proveli smo sljedeće aktivnosti: uvod u tečaj i školu; prezentacije škola sudionika; aktivnosti ledolomaca koristeći dramu za razvijanje povjerenja . Nakon tečaja smo krenuli u vođeni obilazak Budimpeštanskih znamenitosti. Aktivnosti drugog dana tečaja bile su: pozitivno obrazovanje; primjena pozitivne psihologije u obrazovanju: učenici, učitelji i obiteljski izazovi; zdrav duh; razmjena iskustava: problemi sudionika u obrazovanju. Kroz aktivnosti smo obradili nekoliko tema. Vidokrug u tunelu – osoba koja je u problemu često ne može vidjeti širu sliku te je orjentirana samo na problem koji ima. Obradili smo i toksičnu pozitivnost, pozitivno tračanje, razliku između simpatije i empatije te „emocionalna granularnost“ – što se bolje mogu opisati emocije – bolje nošenje s njima. Treći dan smo imali sljedeće aktivnosti: osmišljavanje programa pozitivnog obrazovanja: aktivnost prednosti i vrline – 1.dio. „Core valeus“ – suštinske vrijednosti svakog čovjeka, „The Dictionary of Obscure sorrows“ – statiranje u tuđoj priči, „CBT Thought Record“ – dnevnik misli iz kojega se, temeljem činjenica, prebacijemo iz negativnih u pozitivne misli. Četvrti dan se obrađivalo osmišljavanje programa pozitivnog obrazovanja: aktivnost prednosti i vrline – 2.dio te oluja ideja u školi, osobni projekt. „Flow“ – poželjan izazov – stanje uma kad je izazov za mrvicu veći od trenutnih sposobnosti. Peti dan smo obrađivali meditaciju i njezinu važnost za stanje uma pojedinca. U stresu koji svaki učitelj proživljava postoji potreba za svjesnim preusmjeravanjem misli te meditacijom u sigurnom okruženju radi ostvarivanja osobnog mira. Imali smo i aktivnost samorefleksije i provedbu osobnog projekta. Evaluacija kolegija: pregled stečenih kompetencija, povratna informacija i rasprava. Zadnji dan smo javnim prijevozom bili na organiziranom izletu u mjesto Szentendre u kojem nam je prikazan jedan dio mađarske povijesti. Stečeno iskustvo je bilo korisno te vjerujem da će mi poslužiti za primjenu u daljnjem radu. Izvijestila Nikolina Jakić, nastavnica matematike i informatike

| « Srpanj 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
| Popis srednjih škola... |

















.jpg)































.png)







