Erasmus akreditacija - provedene aktivnosti s učenicima – dramske tehnike
Autor: Administrator , 3. 6. 2024.
U sklopu Erasmus+ akreditacije sudjelovala sam na tečaju: "Drama Techniques: Developing Self-Expression, Communication and Social Skills for All Students". Svoje stečeno znanje primijenila sam u radu u produženom boravku te na Satu razrednika u 2.b i 7.c razredu. Tijekom drugog obrazovnog razdoblja kontinuirano sam primjenjivala dramske tehnike za disanje, koncentraciju, pamćenje, reflekse, razumijevanje ritma, timskog duha i prepričavanje priče. Na satima razrednika također sam primijenila i prilagodila aktivnosti različitom uzrastu. Za početak smo radili vježbe disanja i vježbe za zagrijavanje cijelog tijela i glasa. Nastavili smo igrom Hunter za razvoj timskog duha. Jedan je učenik bio lovac (hunter). Ostali su učenici sjedili u krugu na svojim stolicama dok je njegova stolica bila slobodna. Zadatak je ostalih učenika bio ne dopustiti lovcu da sjedne na stolicu tako što su se pomicali sa svojih stolica pokrivajući slobodnu stolicu koja je bila najbliža lovcu. Zatim smo odigrali igru UNO za razvoj refleksa i koncentracije. Svaki je učenik bio jedna UNO karta. Igra je započela tako da je jedan učenik lagano zamahnuo rukom prema učeniku pored sebe te je zatim sljedeći učenik isto napravio učeniku pokraj sebe sve dok to nisu učinili svi u krugu, Naknadno su se dodavali pokreti zabrane igranja (pokazivanje znaka X), promjena smjera igre (okretanje oko sebe). Pomoću igre Word race game ponovili smo imenice u drugom razredu. Učenici su bili podijeljeni u dvije skupine. Zadatak je bio da nabroje što više imenica koje započinju određenim slovom. Nakon 1 minute svaka je grupa izložila svoje imenice te je pobjednik bila ona skupina koja je imala najviše točno napisanih imenica. Kao aktivnost za koncentraciju odigrali smo igru Typewriter. Učenici su sjeli u polukrug. Svakom sam učeniku dodijelila slovo ili rečenični znak. Zadatak je bio ustati i sjesti natrag na stolicu kad je njihovo slovo bilo na redu u rečenici. Tijekom razamaka u rečenici svi su učenici ustali i sjeli natrag na svoju stolicu. U drugim razredima provedena je aktivnost za razumijevanje ritma. Učenici su u paru. Za početak govore brojeve 1, 2, 3 tako da prvi učenik kaže 1, drugi učenik 2 te prvi učenik kaže broj 3. Ponavljaju dok ne stvore ritam. Nakon što su usvojili pravilo, zamijenili su broj 1 pljeskom, a brojeve 2 i 3 su izgovarali kao i dosad. Zatim su zamijenili broj dva pucketanjem prstiju, a broj 3 su i dalje izgovarali. Za kraj su broj 3 pretvorili u glas A. Igrom povjerenja učenici su paru vodili jedno drugo i pazili da se ne sudare s ostalim parovima. Cilj je igre razvijanje međusobne suradnje, osjećaj empatije prema ljudima koji nemaju osjet vida. U produženom boravku učenici su primijenili dramske tehnike za prepričavanje priče. Tijekom prepričavanja priče mijenjali su visinu i boju glasa, brzinu govora, upotrebljavali pauze, pokrete tijela, mimiku te popratne zvukove. Tijekom provođenja aktivnosti među učenicima je stvoreno pozitivno radno ozračje te je primijenjen inovativan pristup poučavanju gdje učenici aktivno sudjeluju u procesu učenja, razvijaju međusobnu suradnju, komunikacijske vještine, samoizražavanje, kreativnost te motivaciju za rad. Izvijestila: učiteljica Kristina Ćosić
« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Popis srednjih škola... |