Premda je računalo svakodnevno prisutno u našim domovima i životima , bez njega ne možemo živjeti, e-dnevnik u školi bio je pravo iznenađenje i izazivao je niz reakcija: strah, neizvjesnost, znatiželju, oduševljenje…
Bližimo se kraju prve školske godine u kojoj nije bilo "starih imenika i dnevnika" pa je naša novinarska skupina željela provjeriti kako su ga ,,usvojili“ naši učitelji, učenici i roditelji. Zato smo među njima proveli anketu. Slučajnim odabirom pomoću e-dnevnika dobili smo po deset učenika i roditelja iz 5.a, 6.b, 7.c i 8.a razreda. Osim njih anketirali smo i 24 učitelja škole.
Velika većina učenika, čak 82% reklo je da njihovi roditelji pregledaju e-dnevnik često ili čak svakodnevno. Za polovicu učenika redovito praćenje e-dnevnika od strane roditelja pozitivno utječe na uspjeh i preporučili bi prijateljima u drugim školama e-dnevnik, a polovica ne.
Čak 92% roditelja se izjasnilo da im je e-dnevnik velika pomoć u praćenju uspjeha njihove djece te misle da e-dnevnik treba uvesti u sve škole u Hrvatskoj. Prema našoj anketi uvođenje e-dnevnika za trećinu roditelja nije utjecalo na učestalost dolaska na informativne razgovore u odnosu na ranije, trećina dolazi rjeđe, a trećina češće nego ranije.
Preko 90% nastavnika izjavilo je da su se priviknuli na rad s e-dnevnikom u potpunosti. Kao prednosti e-dnevnika učitelji ističu: jednostavnost u radu, preglednost, urednost, sistematičnost, mogućnost unosa podataka od kuće, veća objektivnost u ocjenjivanju, veća redovitost unosa podataka te povezanost e-dnevnika s e – maticom učenika što je za učitelje manje administrativnog posla a i manje mogućnosti nenamjerne pogreške.
Prema anketi zaključili smo da je e- dnevnik potreban u današnje vrijeme jer škola mora biti u toku s vremenom i napretkom u informatizaciji. E-dnevnik da ili ne? DA
Anketu osmislili, proveli i obradili novinari: Laura Faktor (7.a), Zino Marković- Jurščak (5.a) i Nikolina Roguljić (5.a)