Koja su prava i zaštita potrošača i kakao ih ostvariti? Materijalni nedostatak, neispravnost i problemi prilikom reklamacije proizvoda najčešći su razlozi zbog kojih zbunjeni izlazimo iz trgovina. S obzirom da zakonska regulativa u ovom području osigurava da ostvarimo svoja prava, nužno je biti dobro informiran o potrošačkim pravima. Zbog toga u okvru Građanskog odgoja i obrazovanja i sata razrednika odlučili smo učenike naše škole informirati o tome što sve sadrži obavijest o proizvodu (deklaracija) i kako provjeravavati podatke o proizvodu.
Protekli mjesec prilikom humanitarne akcije za Dane kruha učenici 5.b razreda prilikom prodaje domaćih prehrambenih proizvoda svaki kupac je dobio papirić o tome što kupuje, sve obavijesti o proizvodu (dekleraciji) uz račun koji su prodavači bili dužni izdati, kupac zaprimiti, jer ...: “Bez računa se ne računa!“.
Izvijestila: Silvija Vukašinović, razrednica 5. b