preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimir Nazor Budinščina

Login
Službena fb stranica škole

Projekt SMART BIZZ Budinščina

https://smart-bizz.eu/

e-Dnevnik

Kalendar školske godine 2024./2025.

Priloženi dokumenti:
skolski-kalendar-2024-2025-1.pdf

Školsko zvono

Priloženi dokumenti:
Raspored zvona 24 25.docx

Školska kuhinja

Individualne konzultacije za roditelje

Priloženi dokumenti:
SURADNJA S RODITELJIMA 2025.docx

Nastava na daljinu

 

 

Virtualna školska knjižnica

Školska pravila

Priloženi dokumenti:
Skolska pravila.pptx

Školska lektira
Upisi u srednju

Priloženi dokumenti:
Upisi u srednje skole.docx

Kalendar
« Veljača 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Arhiva dokumenata
Pogledajmo ...

                                                                                                                                                                           

 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 23. 11. 2022.

Ukupno: 93579
Ovaj mjesec: 763
Ovaj tjedan: 632
Danas: 32
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Div u četvrtom razredu
Autor: Jasenka Kuljak, 29. 10. 2019.

Potaknuti pozitivnim iskustvima učenika s obradom lektire na drugačiji način nastavljamo tako i dalje. Ovaj put na redu je bio Regoč. Samom tematskom danu posvećenom toj bajci prethodilo je nekoliko sati izrade rekvizita. Učenici su zajedno s učiteljicom, knjižničarkom i pedagoginjom izradili lutku Regoča. Glava je nastala tehnikom kaširanja, a tijelo od vješalice, novinskog papira i stare odjeće. Učiteljica i knjižničarka započele su tematski dan pravilnim određivanjem tijeka događaja i tako smo sažeto prepričali bajku. Nekoliko učenika je čitalo dijelove bajke u kojima su opisani glavni likovi. Zadatak je bio ispisati u tablicu osobine  i izgled likova. Podijeljeni u skupine učenici su smišljali monologe i dijaloge glavnih likova koje su nakon toga odglumili pomoću lutke Regoča i Kosjenke. Neki su se snašli vrlo odlično i zaradili spontani pljesak ostalih učenika. Poruku djela smo otkrili dramatizacijom kraja bajke. Pedagoginja je nastavila satom razrednog odjela u kojem su učenici smišljali riječi koje u sebi sadrže riječ div. Zatim su se zamislili u ulozi diva te su nabrajali razna dobra djela koja bi učinili da su divovi. Podijeljeni u skupine, procjenjivali su koliko svi učenici poštuju razredna pravila. Sat je završio vršnjačkim vrednovanjem čiji je zadatak bio procijeniti aktivnost i zalaganje učenika u svim aktivnostima vezanim uz tematski dan. Učenicima se ovakav način nastave jako svidio i zaželjeli su da im svaki dan bude ovakav.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju