Škola za život - nastava na daljinu
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Potaknuti pozitivnim iskustvima učenika s obradom lektire na drugačiji način nastavljamo tako i dalje. Ovaj put na redu je bio Regoč. Samom tematskom danu posvećenom toj bajci prethodilo je nekoliko sati izrade rekvizita. Učenici su zajedno s učiteljicom, knjižničarkom i pedagoginjom izradili lutku Regoča. Glava je nastala tehnikom kaširanja, a tijelo od vješalice, novinskog papira i stare odjeće. Učiteljica i knjižničarka započele su tematski dan pravilnim određivanjem tijeka događaja i tako smo sažeto prepričali bajku. Nekoliko učenika je čitalo dijelove bajke u kojima su opisani glavni likovi. Zadatak je bio ispisati u tablicu osobine i izgled likova. Podijeljeni u skupine učenici su smišljali monologe i dijaloge glavnih likova koje su nakon toga odglumili pomoću lutke Regoča i Kosjenke. Neki su se snašli vrlo odlično i zaradili spontani pljesak ostalih učenika. Poruku djela smo otkrili dramatizacijom kraja bajke. Pedagoginja je nastavila satom razrednog odjela u kojem su učenici smišljali riječi koje u sebi sadrže riječ div. Zatim su se zamislili u ulozi diva te su nabrajali razna dobra djela koja bi učinili da su divovi. Podijeljeni u skupine, procjenjivali su koliko svi učenici poštuju razredna pravila. Sat je završio vršnjačkim vrednovanjem čiji je zadatak bio procijeniti aktivnost i zalaganje učenika u svim aktivnostima vezanim uz tematski dan. Učenicima se ovakav način nastave jako svidio i zaželjeli su da im svaki dan bude ovakav.