Škola za život - nastava na daljinu
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Pri kraju je još jedna nastavna godina, a za četvrtaše i posljednji dani razredne nastave. Tijekom protekle četiri godine sudjelovali su u raznim projektima i bili aktivni na mnogim područjima. Jedan od projekata bio je i Lektira na drugačiji način.
Pod OPŠIRNIJE pročitajte na koji način su obradili zadnju lektiru.
Cilj projekta je bio upoznavanje lektirnih djela kroz zanimljive i djeci privlačne aktivnosti te poticanje kreativnosti i stvaralaštva nakon čitanja. Osim toga,
ovim projektom se poticala i važnost čitanja općenito. Zadnje djelo koje su učenici 4. razreda obrađivali i upoznavali „drugačije“ bilo je djelo po izboru.
Budući da se nastava odvijala na daljinu, učenici su odabrali djelo po izboru i čitali preko portala e-Lektire ili djelo koje su imali u vlastitoj kućnoj knjižnici. Učiteljica je, u suradnji s knjižničarkom, dala učenicima izbor kako će prezentirati djelo. Mogli su birati između plakata, dramatizacije i diorame.
Osim toga, trebali su napisati pismo glavnom liku, piscu ili osobi koja nije čitala djelo. Učenici su ponovno pokazali svu svoju kreativnost u izradi plakata i diorami kao i u pisanju pisama. Nakon prezentacija, mnogi su učenici poželjeli pročitati djela koja su im predstavili njihovi prijatelji. To je najbolji rezultat ove aktivnosti, a i samog projekta.
Učiteljica je zamolila učenike da naprave Top ljestvicu lektirnih djela koje su čitali tijekom četvrtog razreda. Najviše glasova dobila je knjiga Heidi dok drugo i treće mjesto dijele Družba Pere Kvržice i Bambi. Učenici su, također, izdvojili neke od aktivnosti iz projekta Lektira na drugačiji način koji su im se posebno svidjeli. Ovo su neke od najčešće spomenutih:
- izrađivanje lutke Regoča
- dramatizacija jednog dijela romana Duh u močvari (rad u skupinama)
- izrađivanje Zelengrada od otpadnog materijala
- plakat pričalica (Petar Pan)
- lektirna vrećica (Heidi)
- pizza lektira (Družba Pere Kvržice)…
U projektu su ovih godina, osim učiteljice Jagode Šmit, svojim idejama i samom realizacijom nekih aktivnosti sudjelovale: učiteljica Jadranka Plantak, pedagoginja Gordana Simeunović i knjižničarka Andreja Satmari.
Čitanje potiče maštu i kreativnost, širi horizonte, potiče na razmišljanje, bogati rječnik, odmara, smiruje, zabavlja i veseli. Budućim petašima želimo da što češće čitaju i uživaju svim blagodatima koje nudi druženje s knjigom.