Škola za život - nastava na daljinu
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Međupredmetna korelacija pri ostvarivanju ishoda učenja pokazala se vrlo uspješnom na primjeru integriranog sata Likovne kulture i Informatike u 4. a razredu.
Integriranom satu prethodila je izvanučionička nastava Likovne kulture na kojoj su učenici istraživali prirodu u okolišu škole te služeći se digitalnom tehnologijom fotografirali dijelove netaknute prirode i dijelove prirode koje čovjek uništava svojim djelovanjem. Snimljene fotografije su na integriranom satu uz vođenje učiteljice Informatike, Kristine Ondrašek, postavljene na virtualnu ploču Padlet .
Učenici su bili vrlo zadovoljni svojim uradcima, ali ne i odnosom čovjeka prema okolišu. Zaključili su da čovjek ne može bez prirode te zbog toga mora svakodnevno djelovati u cilju njene zaštite i očuvanja.
Učeničke radove možete pogledati na sljedećem linku: https://bit.ly/zpri4a