Škola za život - nastava na daljinu
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
U 3. r. se nastavlja niz obrade lektire na drugačiji način. Ovaj put su na redu bile basne. Učenici su čitali basne poznatog basnopisca Ezopa. Svaki učenik je odabrao sebi najdražu basnu i prikazao ju kroz zadatak „Lektira iz vrećice“. Prezentacije zadatka bile su vrlo zanimljive. Učenici su se potrudili i na kreativan način napravili predmete povezane s temom basne. Bilo je tu životinja napravljenih od lego kocaka, plastelina ili glinamola, kartona, papira, a neki učenici su svoje izlaganje upotpunili kratkim dramskim prikazom. Osim prezentacija , učenici su slušali skladbu „Magarac i kukavica“ nakon čega su navodili primjere parova životinja koji se razlikuju prema nekoj osobini. Budući da nam je jedan od ciljeva sata bio i bogatiti rječnik učenika, jedna od aktivnosti bila je i navesti što više osobina kojima možemo opisati učenike iz razreda. Bilo je tu i vrlina i mana. Na kraju su učenici vrline zapisali na otiske svojih stopala i napravili put dobrih osobina. Zaključili su da je to jedini pravi put kojim će postati dobri ljudi. Učenici su se i likovno izrazili. Crno bijelim kolaž papirom izradili su životinju po želji. Zadatak je bio na slici prikazati simetriju kromatskih i akromatskih boja. Navedene aktivnosti provedene su u suradnji sa školskom knjižničarkom.