Škola za život - nastava na daljinu
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
U našoj školi obilježili smo 100. godina od prvog izdanja knjige
Čudnovate zgode šegrta Hlapića.
U III.-im razredima (matične i područne škole) 12. i 14. studenog održani su integrirani dani. Iz hrvatskog jezika je već ranije obrađena lektira i pogledan animirani film pa je u suradnji s knjižničarkom napravljena usporedba knjige i filma, učenici su napravili skupne plakate s glavnim i sporednim likovima i njihovim osobinama, važnijim događajima, mjestom i vremenom radnje, što je popraćeno crtežima. Napravljena je i slikovnica. Ponovljeni su i pravopisni sadržaji o pisanju velikog slova vlastitih imenica te umanjenice i uvećanice. Matematički sadržaji pisanog zbrajanja bili su vezani uz likove iz romana, a sadržaji engleskog jezika uz ponavljanje zamjenica „on“ i „ona“ - povezati ih s opisom likova iz romana ,a nakon toga pisanje rečenica o likovima, naravno, na engleskom jeziku. U PŠ Hrašćina održana je radionica s učenicima na temu prijateljstvo kroz moto „Dobar kao sunce“. Sadržaji su ostvareni: razgovorom,radom na tekstu, demonstracijom, dramatizacijom, pisanjem i crtanjem, igrama asocijacije, kvizom, rješavanjem križaljki… uz puno pokreta, pjesme i plesa.
Uz treće razrede u ovaj vrijedan jubilej uključili su se i ostali učenici razredne nastave zajedničkim programom koji su pripremili kroz grupe izvannastavnih aktivnosti, a prikazan je na kraju tog nastavnog dana. Recitatorsko-dramske skupine pripremile su igrokaze (jedan dio iz romana) te kratko predstavljanje same I.B.Mažuranić (učenicima je bilo zanimljivo saznanje o tome kako je spisateljica došla na ideju pisanja o malom postolarskom šegrtu). Ritmičko-plesne skupine otplesale su na Hlapićevu pjesmu, a kasnije su im se pridružili i ostali učenici. Sportske skupine su organizirale ples s trakama (PŠ) i stare igre u koje su uključili sve učenike: bacanje „kamena“ s ramena, kotrljanje krpenjače, povlačenje konopca, nošenje prijatelja na leđima…Likovna skupina izradila je portrete I.B.Mažuranić i ilustrirala roman te tako estetski i edukativno uredila hol škole što je prilika i drugim učenicima i posjetiteljima škole da se prisjete hrvatskog Andersena.
Integrirani dani završeni su s porukama učenika za druge učenike i odrasle. Evo nekih:
„Čovjek svojim poštenjem, mudrošću i plemenitošću uvijek prevlada zlo.“, „Ljubav i dobrota mogu pobijediti zlo i savladati sve prepreke.“, „Svatko može biti dobar samo ako to želi.“…
Slike s integriranih dana pogledajte u foto galeriji.