Škola za život - nastava na daljinu
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Iako smo već gotovo deset godina članovi velike obitelji Međunarodne eko škole i ponosni na aktivnu brigu za okoliš, ove školske godine uključili smo se i u kampanju „Za manje otpada“ koju provodi tvrtka Wrigley Hrvatska u suradnji s Udrugom Lijepa naša.
CILJ je kampanje smanjiti otpad te dugoročno utjecati na promjenu navika kod mladih.
Glavni ciljevi su:
Osnovna tema na kojoj se radi kroz kampanju je otpad.
Otpad je najbolja tema za početak rada s učenicima po pitanju okoliša, zato što je problem otpada lako uočljiv i rezultati njegovog rješenja su odmah vidljivi. Sudjelovanje u kampanji ''Za manje otpada'' pomoći će učenicima da shvate na koji način oni mogu poboljšati i promijeniti svoju okolinu, te ponašanje i navike drugih.
Kampanja se provodi po metodologiji 7 koraka Eko škole prilagođenih temi otpada:
Svaka uključena Eko-škola mora izabrati jedan od slijedećih kriterija koje će pratiti tijekom svoje Litter Less kampanje:
a) broj komada (pojedinačnog) otpada koji se nalazi u školskom dvorištu na
početku i na kraju kampanje (mjereno u kilogramima)
b) broj prikupljenih vreća otpada na početku i na kraju kampanje (izmjereno u
kilogramima)
c) količina prikupljenog starog papira na početku i na kraju kampanje
(izmjereno u kilogramima)
d) količina ukupnog prikupljenog otpada na početku i na kraju kampanje
(izmjereno u kilogramima)