Škola za život - nastava na daljinu
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Učenici 5.a razreda i članovi ekološke grupe su izradili i redovito uređuju kišni, održivi vrt. Mali ekolozi su, pod mentorstvom učiteljice Nikoline Milinković, u vrt posadili autohtone i ukrasne biljke vodenih staništa koje se navodnjavaju oborinskim vodama s krovišta škole. Izgradnjom vrta dio školskog dvorišta pretvoren je u samoodrživi ekosustav. Vrt ima ulogu čistača oborinskih voda, a uz to i smanjuje njihov utjecaj na tlo i pojavu klizišta. Za njegovu izgradnju bilo je potrebno pripremiti tlo, spojiti vrt sa žlijebom krovišta i pronaći i posaditi autohtone vrste vodenih staništa, kao što su razne vrste perunika, vodena metvica, šaš, močvarna potočnica, lobelija i ukrasne kale.