preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Đakovo

Login
STEM projekt

"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"

"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"

"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"

Smart Light Bulb GIFs - Find & Share on GIPHY

            

 

Visit data.eeagrants.org and explore results from the EEA and Norway Grants. 

VIRTUALNA KNJIŽNICA
OŠ "VLADIMIR NAZOR" 
ĐAKOVO

  

E-sigurnost

 

 

 

 

VRIJEME

 

 

 

 
 
 
 
 
 
Anketa
Ovu školsku godinu namjeravam završiti s:





 

 

 

 

 

 

ŠKOLSKI INKLUZIVNI DOKUMENT

 

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Vijesti iz CARNet-a
Korisno

eTwinning škola
Priloženi dokumenti:
Razvojni plan skole zavrsni.pdf

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
eTwinning projekt A journey through the Water
Autor: Ivana Hrastović Mandarić, 15. 12. 2020.

Početkom ove školske godine učenici 5.a i 5.c razreda uključili su se u međunarodni eTwinning projekt A journey through the Water. Projekt se provodi na platformi eTwinning na engleskom jeziku i uključuje ukupno 122 projektna partnera iz različitih zemalja Europe: Bugarske, Rumunjske, Poljske, Italije , Grčke, Portugala, Nizozemske, Slovačke, Njemačke, Litve, Engleske, te iz Turske, a mentori učenicima su učiteljice engleskog jezika Ivana Hrastović Mandarić i Snježana Krišto. Osnovni cilj projekta je istraživanje vodene površine: mora, rijeke ili jezera , a naši učenici su se odlučili za istraživanje rijeke Drave koja je za ovo područje imala važno povijesno-geografsko značenje, ima zanimljivu floru i faunu, te zaštićeno močvarno područje Kopački rit, zatim rad u različitim digitalnim alatima pri izradi projektnih zadataka, učenje o kulturi i tradiciji te geografskim obilježjima drugih zemalja Europe, jačanje ekološke svijesti učenika o važnosti očuvanja prirodnih bogatstava te unaprjeđenje jezične kompetencije učenika pri svakodnevnoj komunikaciji na engleskom jeziku.  


Prva faza projekta uključila je nekoliko projektnih zadataka: učenici su označili svoju školu na digitalnoj karti Europe, predstavili sebe i svoju školu ostalim partnerima projekta, ponovili pravila za sigurnost na internetu te korištenje materijala koji imaju free use licencu, kreirali su poster u alatu Canva na temu projekta, izradili prijedloge za projektni logo i sudjelovali u glasovanju za najbolji logo, sudjelovali su u Code Week aktivnosti te izradili digitalne motive u alatu Pixilart. U studenom su učenici imali zadatak likovno prikazati rijeku Dravu odabranom tehnikom tempere, a svoje najuspješnije radove podigli su u virtualnu galeriju u alatu EMaze.U prosincu su napravili video za zadatak Water in music koristeći Adobe Spark. Tijekom prva četiri mjeseca rada u projektu učenici su pokazali ozbiljnost i motiviranost, a osobito je to bilo važno kada je predmetna nastava prešla na nastavu na daljinu. Naravno, tada smo sve dogovore i projektne aktivnosti odrađivali online tj. koristeći Teams i etwinning platformu za online sastanke s projektnim partnerima. Učenici ističu da su im zadatci u projektu vrlo zanimljivi, raduje ih korištenje različitih digitalnih alata i tableta u nastavi, a njihove učiteljice mentorice su izuzetno zadovoljne njihovim dosadašnjim napretkom.Na sljedećim poveznicama možete vidjeti video u kojem su se učenici predstavili projektnim partnerima i zadatak izrađen u digitalnoj knjizi :

https://www.youtube.com/watch?v=CRnA85qibOk&t=32s

https://www.youtube.com/watch?v=2xOxHVwmj78&feature=youtu.be

https://www.ourboox.com/books/etwinningnewsgmail-com/





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju