"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Na poveznicama se nalaze videouratci učenika 6. b i c razreda OŠ "Vladimir Nazor" Đakovo koje su učenici stvarali na temelju narodne pripovijetke iz okolice Đakova, a koju je zapisala Milena Papratović. Priča se zove Mladoženja jež. Učenici su na satima Hrvatskoga jezika tijekom siječnja, veljače i ožujka stvaralački prepričavali priču (mijenjali kraj, u priču uvodili nove likove, mijenjali tijek događaja, radnju smještali u suvremeno doba), a na temelju njihovih pisanih uradaka, nastali su scenariji za videouratke.
Na satima Likovne kulture, učenici su ilustrirali naslovnicu priče koja je svakoj grupi učenika poslužila kao prva scena u videouratku te oslikavali scenu šume koju su učenici također koristili u videouratcima.
Na satima Tehničke kulture učenici su izrađivali prostorije bake i djeda te pročelja dvorca koje su učenicima također poslužili kao scenografija.
Likove su učenici izrađivali sami od različitih materijala: drvo, papir, plastelin, glinamol.
Videouratci su objavljeni u wakelet kolekcijama na poveznicama:
https://wakelet.com/wake/W5NGgPDR433LH86UknCL3
https://wakelet.com/wake/gcaOP3MZTnx8JVjNxW93h