preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Đakovo

Login
STEM projekt

"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"

"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"

"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"

Smart Light Bulb GIFs - Find & Share on GIPHY

            

 

Visit data.eeagrants.org and explore results from the EEA and Norway Grants. 

VIRTUALNA KNJIŽNICA
OŠ "VLADIMIR NAZOR" 
ĐAKOVO

  

E-sigurnost

 

 

 

 

VRIJEME

 

 

 

 
 
 
 
 
 
Anketa
Ovu školsku godinu namjeravam završiti s:





 

 

 

 

 

 

ŠKOLSKI INKLUZIVNI DOKUMENT

 

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Vijesti iz CARNet-a
Korisno

eTwinning škola
Priloženi dokumenti:
Razvojni plan skole zavrsni.pdf

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Završene aktivnosti eTwinning projekta Priča moga kraja
Autor: Mira Racić, 28. 6. 2021.

Početkom ove nastavne godine učenici 4., 5. i 6. razreda posebnih odjela naše škole uključili su se u eTwinning projekt Priča moga kraja pod vodstvom svojih učiteljica edukacijskih rehabilitatorica Anite Mišković i Marijane Svaline.U navedenim razrednim odjelima ima ukupno 8 učenika, a zbog epidemiološke situacije aktivnosti su radili na razini svog vlastitog odjela.

Početna aktivnost bila je izbor narodne priče kojom smo se tijekom 2020./2021. bavili međupredmetno i integrirano u nastavi Hrvatskog jezika, Likovne i Tehničke kulture.

Pročitali smo nekoliko priča i odlučili se za Mladoženju ježa.


Tijekom listopada učenici su čitali priču na satima Hrvatskog jezika, objavljivali dojmove, prepričavali najzanimljivije dijelove te opisivali likove. 
U studenom su se na satima Likovne kulture bavili izradom loga naše priče u čemu su sudjelovali svi sudionici projekta. . Nastali su brojni zanimljivi radovi, a jedan od njih izdvojen je kao najuspješniji. Na satima Tehničke kulture učenici su izrađivali likove iz priče kaširanjem, nakon što se rad osušio, obojili su ga odgovarajućim bojama, pričvrstili dodatke i nastali su modeli ježa i svinja.  
U drugom obrazovnom razdoblju i dalje smo čitali i prepričavali priču te su učenici na Likovnoj kulturi crtali obrisnim i gradivnim crtama likove, mjesta i predmete iz priče: ježa, djeda, baku, dvorac, peć, šumu, princezu, mladića i ostale. 
Budući da je radova bilo jako puno, organizirali smo vršnjačko vrednovanje u kojem se biralo glasovanjem. Crteži koji su dobili najveći broj glasova uvršteni su u slikopriču.
Rezultat našeg sudjelovanja u projektu Priča našeg kraja je slikopriča Mladoženja jež nakon koje se nalazi vježbenica s različitim zadacima poput spajanja parova, labirinta, tražilice, križaljka, bojanke i točkalice.

Slikopriču možete pogledati na poveznici: 

https://youtu.be/YNv_1Qr6MQw

U sklopu nastave Tehničke kulture upoznali su se s osnovama informatike pa su se s učiteljicom Sanjom Vidović bavili i pisanjem u Wordu, skeniranjem slika i umetanjem slika u Wordov dokument, sve u skladu s mogućnostima i specifičnostima, a najčešće uz fizičko vođenje.


Anita Mišković i Marijana Svalina





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju