preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Đakovo

Login
STEM projekt

"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"

"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"

"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"

Smart Light Bulb GIFs - Find & Share on GIPHY

            

 

Visit data.eeagrants.org and explore results from the EEA and Norway Grants. 

VIRTUALNA KNJIŽNICA
OŠ "VLADIMIR NAZOR" 
ĐAKOVO

  

E-sigurnost

 

 

 

 

VRIJEME

 

 

 

 
 
 
 
 
 
Anketa
Ovu školsku godinu namjeravam završiti s:





 

 

 

 

 

 

ŠKOLSKI INKLUZIVNI DOKUMENT

 

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Vijesti iz CARNet-a
Korisno

eTwinning škola
Priloženi dokumenti:
Razvojni plan skole zavrsni.pdf

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
eTwinning projekt PRIČA MOGA KRAJA
Autor: Mira Racić, 2. 7. 2021.

Tijekom nastavne godine u okviru izvedbenog kurikuluma šestih razreda iz Hrvatskog jezika, Likovne kulture i Tehničke kulture, provodili smo aktivnosti za učenike šestih razreda i posbnih odjela 4.,5.,6. r u okviru provedbe i sudjelovanja u eTwinning projektu: Priča moga kraja. U nastavku pogledajte kratki opis aktivnosti i nekoliko fotografija. (piše: Sanja Vidović, prof.)

 


CILJEVI

- istraživanje zavičajne književnosti,
- razvijanje komunikacijskih i stvaralačkih kompetencija i vještina,
- suradnja s učenicima s teškoćama
- suradnja s učenicima putem Twinspace portala
- razvijati i njegovati ljubavi prema kulturnoj i povijesnoj baštini
- potaknuti na upoznavanje, čuvanje, štovanje i razvijanje vlastitog nacionalnog i kulturnog identiteta na djelima hrvatskih književnika na književnom jeziku
- potaknuti na stvaralačko izražavanje i poduzetnost
- usmjeravati na njegovanje samopouzdanja u vlastiti kreativan likovno izražajni i oblikovani rad
- omogućiti učenicima izražavanje vlastitih ideja, misli, spoznaje i doživljaja na temelju pročitane priče ili bajke,
- usmjeravati na snošljivost i tolerantnost te im ukazivati potrebu za suradnjom i međusobnim pomaganjem
- senzibilizirati učenike redovne nastave prema učenicima s teškoćama u razvoju
- kod učenika s teškoćama poticati razvoj motoričkih sposobnosti i likovnog izražavanja
- poticati želju za istraživanjem

    





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju