preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Đakovo

Login
STEM projekt

"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"

"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"

"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"

Smart Light Bulb GIFs - Find & Share on GIPHY

            

 

Visit data.eeagrants.org and explore results from the EEA and Norway Grants. 

VIRTUALNA KNJIŽNICA
OŠ "VLADIMIR NAZOR" 
ĐAKOVO

  

E-sigurnost

 

 

 

 

VRIJEME

 

 

 

 
 
 
 
 
 
Anketa
Ovu školsku godinu namjeravam završiti s:





 

 

 

 

 

 

ŠKOLSKI INKLUZIVNI DOKUMENT

 

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Vijesti iz CARNet-a
Korisno

eTwinning škola
Priloženi dokumenti:
Razvojni plan skole zavrsni.pdf

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Diseminacija projekta World ˝Globally Ours˝
Autor: Ivana Hrastović Mandarić, 26. 5. 2022.

Tijekom mjeseca svibnja odrađene su završne aktivnosti projekta World ˝Globally Ours˝ koji se u našoj školi provodio tijekom ove školske godine. Riječ je o međunarodnom eTwinning projektu u koji su se aktivno uključili učenici 8. c razreda naše škole s učiteljicom engleskog jezika I.Hrastović Mandarić. Završne aktivnosti projekta uključile su evaluaciju svih projektnih aktivnosti od strane učitelja i učenika i rezultati su dostupni na sljedećoj poveznici u twinspaceu: https://twinspace.etwinning.net/196729/pages/page/1799199. Rezultati evaluacije pokazali su zadovoljstvo svih projektnih partnera provedenim aktivnostima u projektu, svi zadatci odrađeni su u planiranom vremenskom roku i suradnički. Zadatci su učenicima bili vrlo zanimljivi i izazovni, a tijekom projekta učenici su osnažili svoje jezične i digitalne kompetencije, suradničke odnose, proširili su svoja znanja o održivom razvoju i potrebi očuvanja planete. Učenici su sudjelovali u raznim kreativnim zadatcima: izrađivali su logo, slogane, plakate, pisali pjesmu o prirodi, izrađivali digitalnu knjigu u obliku priče s ilustracijama, izrađivali su prezentacije kako bi predstavili sebe i svoju školu, ali su svoje znanje povezali i s drugim predmetima i međupredmetnim temama: zdravlje, održivi razvoj, građanski odgoj i obrazovanje, osobni i socijalni razvoj, učiti kako učiti i uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije. Učenici su tijekom rada na projektu ostvarili sve planirane ishode vezane za Kurikulum engleskog jezika i unaprijedili svoje jezične vještine. Učenici su surađivali s drugim učenicima i partnerima u projektu u Twinspaceu projekta, u Zoom sastancima i putem foruma. Svim sudionicima projekta dodijeljeni su certifikati za uspješno odrađene aktivnosti i planirana je diseminacija projekta i u školskom časopisu Šalabahter te na Županijskim stručnim vijećima škole i Carnet portalu, a na završnom roditeljskom sastanku planirana je prezentacija za roditelje. 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju