"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
U sklopu projekta Webučionica 4.0 učenici 8. c razreda već su koristili nekoliko zanimljivih digitalnih alata: Google forms, Power point, Padlet, Mentimeter, a tijekom ožujka i travnja kao dio projektnog zadatka iz engleskog jezika učenici 8. c razreda izradili su infografike u alatu Canva. Sljedeći izazov za učenike je istražiti napredne mogućnosti koje se nude u alatu Canva, a jedna od zanimljivih je svakako aplikacija DALL-e uz pomoć koje učenici mogu dizajnirati sliku koju generira umjetna inteligencija. Na satu engleskog jezika učenici su isprobali aplikaciju DALL-e i izradili kolekciju fotografija za grad budućnosti. U uputama koje su učenici navodili za generiranje fotografije naglasak je bio na gradovima budućnosti, obnovljivim izvorima energije, zelenim površinama, zgradama koje su prilagođene osobama s poteškoćama i dr. Trenutni nedostatak aplikacije DALL-e u sklopu alata Canva je ograničen broj generiranih uradaka u besplatnoj verziji.