"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Prijepodne
1. sat 8:00 - 8:45
2. sat 8:50 - 9:35
3. sat 9:45 - 10:30
4 .sat 10:45 - 11:30
5. sat 11:35 - 12:20
6. sat 12:25 - 13:10
7./0. sat 13:10 - 13:55
Poslijepodne
1. sat 14:00 - 14:45
2. sat 14:50 - 15:35
3. sat 15:45 - 16:30
4. sat 16:45 - 17:30
5. sat 17:35 - 18:20
6. sat 18:25 - 19:10
OŠ „Vladimir Nazor“ Đakovo pokrenula je postupak nabave pekarskih proizvoda za potrebe školske kuhinje. Postupak će se provesti na način utvrđen Pravilnikom o provođenju jednostavnih nabava.
Više pod opširnije.
1. PODACI O NARUČITELJU
Naručitelj je Osnovna škola „Vladimir Nazor“, Đakovo, Kralja Tomislava 18
MB: 3011151
OIB: 77091772312
Odgovorna osoba naručitelja je ravnatelj škole Andrija Šušak, prof.
adresa elektroničke pošte: ured@os-vnazor-dj.skole.hr
Web stranica: os-vnazor-dj.skole.hr
2. PODACI O SLUŽBI, ODNOSNO OSOBI ZA KONTAKT S PONUDITELJIMA
Sve obavijesti u svezi ovog postupka nabave mogu se dobiti svakog radnog između 9 i 11 sati, do roka za dostavu ponuda, u tajništvu škole.
Osoba ovlaštene za komunikaciju s ponuditeljima je tajnik škole Petar Erceg, dipl. iur, tel. 031 813-406.
3. PREDMET NABAVE
Predmet nabave je nabava pekarskih proizvoda za potrebe školske kuhinje u matičnoj školi u Đakovu i područnim školama Ivanovci Gorjanski i Đakovački Pisak.
Opis predmeta nabave sadržan je u OBRASCU PONUDA koji čini sastavni dio Poziva na dostavu ponuda. Navedene mjesečne količine za svaku stavku promjenjive su.
4. MJESTO ISPORUKE ROBE
Mjesto isporuke robe je:
5. ROKOVI ISPORUKE PREDMETA NABAVE
Rok isporuke je 24 (dvadesetičetiri) sata od sata zaprimanja pojedine narudžbe.
Početak prve isporuke po zaključenom ugovoru planira se u roku od 5 (PET) dana, računajući od dana zaključivanja ugovora.
Naručitelj sukcesivno naručuje robu, pojedinačnim narudžbama ovlaštenih osoba na način koji se utvrđuje ugovorom.
6. SADRŽAJ PONUDE
Ponudu sačinjava:
U slučaju da ponuditelj ne potpiše, odnosno ne priloži traženo Naručitelj će takvu ponudu smatrati neprihvatljivom.
Ponuditelj ne smije mijenjati ili brisati originalni tekst Poziva na dostavu ponuda ili bilo kojeg obrasca iz poziva na dostavu ponuda.
Cijena ponude izražava se u kunama.
Naručitelj će od ponuditelja tražiti objašnjenje cijene ponude koju smatra neuobičajeno niskom ako:
- cijena ponude za više od 50% niža od prosječne cijene preostalih valjanih
Ponuda.
- cijena ponude je za više od 20% niža od cijene drugo rangirane valjane ponude.
7. OBLIK I NAČIN IZRADE PONUDE
Ponuda mora biti pisana na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu.Ponuda mora biti izrađena na papirnatom mediju. Ponude se pišu neizbrisivom tintom.
9. NAČIN DOSTAVE PONUDE
Ponude se mogu dostaviti neposredno Naručitelju u tajništvo škole, svaki radni dan od 09,00 do 11,00 sati ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu naručitelja.
Ponuditelji dostavljaju ponudu u zatvorenoj omotnici.
Na omotnici ponude mora biti naznačen naziv i adresa naručitelja, naziv i adresa ponuditelja i naznaka "NE OTVARAJ PONUDA''
Ponuditelj samostalno određuju način dostave ponude i sam snosi rizik eventualnog gubitka odnosno nepravovremene dostave ponude.
Ponude dostavljene na temelju objavljenog Poziva na dostavu ponuda na internetskim stranicama Naručitelja uzimaju se u razmatranje pod istim uvjetima kao i ponude dostavljene na temelju Poziva na dostavu ponuda upućenog gospodarskim subjektima po vlastitom izboru.
10. ROK ZA DOSTAVU PONUDE
Rok za dostavu ponude je 30. 3. 2018. do 11.00 sati bez obzira na način dostave.
Sve ponude koje nisu zaprimljene u roku neće se razmatrati, te će biti neotvorene vraćene ponuditelju.
U roku za dostavu ponude ponuditelj može dodatnom, pravovaljano potpisanom izjavom izmijeniti svoju ponudu, nadopuniti je ili od nje odustati.
Ponuda se ne može mijenjati nakon isteka roka za dostavu ponuda.
NEMA JANOG OTVARANJA PONUDA.
11. ROK DONOŠENJA ODLUKE O ODABIRU PONUDITELJA
Odluku o odabiru ponuditelja Naručitelj će donijeti u roku od 7 (sedam) dana od dana isteka roka za dostavu ponude.
12. KRITERIJ ODABIRA NAJPOVOLJNIJE PONUDE
Najpovoljnija ponuda je najniža cijena ili ekonomski najpovoljnija ponuda.
Naručitelj može ponudu ponuditelja odabrati u cijelosti za predmet nabave ili za dio predmeta koji je Naručitelju prihvatljiv.
Ugovor se sklapa za 2018.g.
13. ROK, NAČIN I UVJETI PLAĆANJA
Plaćanje se obavlja u roku 30 dana od dana izdavanja računa, po izvršenim ugovornim obvezama. Račun se ispostavlja mjesečno jedanput, a odnosi se na protekli mjesec.
Plaćanje se obavlja na žiro-račun odabranog ponuditelja.
Predujam i traženje sredstava osiguranja plaćanja isključeni su.
14. POVRAT DOKUMENTACIJE
Ponude i dokumentacija priložena uz ponudu ne vraćaju se osim u slučaju zakašnjele ponude i odustajanja ponuditelja od neotvorene ponude.
15. POSEBNE ODREDBE
Na ovaj postupak se ne primjenjuju odredbe Zakona o javnoj nabavi. Naručitelj zadržava pravo ne odabrati niti jednu ponudu, a sve bez ikakvih obveza ili naknada bilo koje vrste prema ponuditeljima.