preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Đakovo

Login
STEM projekt

"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"

"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"

"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"

Smart Light Bulb GIFs - Find & Share on GIPHY

            

 

Visit data.eeagrants.org and explore results from the EEA and Norway Grants. 

VIRTUALNA KNJIŽNICA
OŠ "VLADIMIR NAZOR" 
ĐAKOVO

  

E-sigurnost

 

 

 

 

VRIJEME

 

 

 

 
 
 
 
 
 
Anketa
Ovu školsku godinu namjeravam završiti s:





 

 

 

 

 

 

ŠKOLSKI INKLUZIVNI DOKUMENT

 

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Vijesti iz CARNet-a
Korisno

Brojač posjeta
Ispis statistike od 18. 4. 2011.

Ukupno: 574004
Ovaj tjedan: 162
Danas: 22
Školsko zvono

Prijepodne

1. sat       8:00   -   8:45

2. sat       8:50   -   9:35

3. sat       9:45  -  10:30

4 .sat     10:45  -  11:30

5. sat     11:35  -  12:20

6. sat     12:25  -  13:10

                      7./0. sat  13:10 - 13:55                       

Poslijepodne

1. sat     14:00  -  14:45

2. sat     14:50  -  15:35

3. sat     15:45  -  16:30

4. sat     16:45  -  17:30

5. sat     17:35  -  18:20

6. sat     18:25  -  19:10

ZA NAJMLAĐE

Posjetite...

 

 

 
 
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
POZIV NA DOSTAVU PONUDA ZA PROVEDBU POSTUPKA NABAVE PEKARSKIH PROIZVODA
Autor: Jasna Mikić, 23. 3. 2018.

OŠ „Vladimir Nazor“ Đakovo pokrenula  je postupak nabave pekarskih  proizvoda za potrebe školske kuhinje. Postupak će se provesti na način  utvrđen  Pravilnikom o provođenju jednostavnih nabava.

Više pod opširnije.


1. PODACI O NARUČITELJU

 

Naručitelj je Osnovna škola „Vladimir Nazor“, Đakovo, Kralja Tomislava 18

MB: 3011151

OIB: 77091772312

Odgovorna osoba  naručitelja je ravnatelj škole Andrija Šušak, prof.

adresa elektroničke pošte: ured@os-vnazor-dj.skole.hr

Web stranica: os-vnazor-dj.skole.hr

 

2. PODACI O SLUŽBI, ODNOSNO OSOBI ZA KONTAKT S PONUDITELJIMA

Sve obavijesti u svezi ovog postupka nabave mogu se dobiti svakog radnog između 9 i 11 sati, do roka za dostavu ponuda, u tajništvu škole.

Osoba ovlaštene za komunikaciju s ponuditeljima je tajnik škole Petar Erceg, dipl. iur, tel. 031 813-406.

 

3. PREDMET NABAVE

 

Predmet nabave je nabava pekarskih proizvoda za potrebe školske kuhinje u matičnoj školi u Đakovu i područnim školama Ivanovci Gorjanski i Đakovački Pisak.

 

Opis predmeta nabave sadržan je u OBRASCU PONUDA koji čini sastavni dio Poziva na dostavu ponuda. Navedene  mjesečne količine za svaku stavku promjenjive su.

 

4. MJESTO ISPORUKE ROBE

 

Mjesto isporuke robe je:

  1. FCO Osnovna škola „Vladimir Nazor „ Đakovo, K. Tomislava 18
  2. FCO Osnovna škola „Vladimir Nazor „ Đakovo, PŠ Ivanovci Gorjanski, Đakovačka 24, Ivanovci Đakovački
  3. FCO Osnovna škola „Vladimir Nazor „ Đakovo, PŠ Đakovački Pisak bb

 

 

 

5. ROKOVI ISPORUKE PREDMETA NABAVE

 

Rok isporuke je 24 (dvadesetičetiri) sata od sata zaprimanja pojedine narudžbe.

Početak prve isporuke po zaključenom ugovoru planira se u roku od 5 (PET) dana, računajući od dana zaključivanja ugovora.

Naručitelj sukcesivno naručuje robu, pojedinačnim narudžbama ovlaštenih osoba na način koji se utvrđuje ugovorom.

 

 

6. SADRŽAJ PONUDE

 

Ponudu sačinjava:

  • ispunjeni i potpisani OBRAZAC PONUDA,
  • OBRAZAC IZJAVA o prihvaćanju uvjeta iz poziva za dostavu ponuda koji je sastavni dio poziva za dostavljanje ponude,
  • odgovarajući izvod iz kojeg je vidljivo da je ponuditelj registriran za obavljanje djelatnosti koja je predmet ugovora, a u kojem  su vidljivi podaci o odgovornoj osobi.

 

U slučaju da ponuditelj ne potpiše, odnosno ne priloži traženo Naručitelj će takvu ponudu smatrati neprihvatljivom.

Ponuditelj ne smije mijenjati ili brisati originalni tekst Poziva na dostavu ponuda ili bilo kojeg obrasca iz poziva na dostavu ponuda.

Cijena ponude izražava se u kunama.

Naručitelj će od ponuditelja tražiti objašnjenje cijene ponude koju smatra neuobičajeno niskom ako:

- cijena ponude za više od 50% niža od prosječne cijene preostalih valjanih

   Ponuda.

- cijena ponude je za više od 20% niža od cijene drugo rangirane valjane ponude.

 

 

7. OBLIK I NAČIN IZRADE PONUDE

 

Ponuda mora biti pisana na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu.Ponuda mora biti izrađena na papirnatom mediju. Ponude se pišu neizbrisivom tintom.

 

 

 

9.  NAČIN DOSTAVE PONUDE

 

Ponude se mogu dostaviti neposredno Naručitelju u  tajništvo škole, svaki radni dan od 09,00 do 11,00 sati ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu naručitelja.

Ponuditelji dostavljaju ponudu u zatvorenoj omotnici.

Na omotnici ponude mora biti naznačen naziv i adresa naručitelja, naziv i adresa ponuditelja i naznaka "NE OTVARAJ PONUDA''

Ponuditelj samostalno određuju način dostave ponude i sam snosi rizik eventualnog gubitka odnosno nepravovremene dostave ponude.

Ponude dostavljene na temelju objavljenog Poziva na dostavu ponuda na internetskim stranicama Naručitelja uzimaju se u razmatranje pod istim uvjetima kao i ponude dostavljene na temelju Poziva na dostavu ponuda upućenog gospodarskim subjektima po vlastitom izboru.

 

 

10. ROK ZA DOSTAVU PONUDE

 

Rok za dostavu ponude je 30. 3. 2018. do 11.00 sati bez obzira na način dostave.

Sve ponude koje nisu  zaprimljene u  roku neće se  razmatrati, te će biti  neotvorene vraćene ponuditelju.

U roku za dostavu ponude ponuditelj može dodatnom, pravovaljano potpisanom izjavom izmijeniti svoju ponudu, nadopuniti je ili od nje odustati.

Ponuda se ne može mijenjati nakon isteka roka za dostavu ponuda.

NEMA JANOG OTVARANJA PONUDA.

 

11. ROK DONOŠENJA ODLUKE O ODABIRU PONUDITELJA

 

Odluku o odabiru ponuditelja Naručitelj će donijeti u roku od 7 (sedam) dana od dana isteka roka za dostavu ponude.

 

12. KRITERIJ ODABIRA NAJPOVOLJNIJE PONUDE

 

Najpovoljnija ponuda je najniža cijena ili ekonomski najpovoljnija ponuda.

Naručitelj može ponudu ponuditelja odabrati u cijelosti za predmet nabave ili za dio predmeta koji je Naručitelju prihvatljiv.

Ugovor se sklapa za 2018.g.

 

 

13. ROK, NAČIN I UVJETI PLAĆANJA

 

Plaćanje se obavlja u roku 30  dana od dana izdavanja računa, po izvršenim ugovornim obvezama. Račun se ispostavlja mjesečno jedanput, a odnosi se na protekli mjesec.

Plaćanje se obavlja na žiro-račun odabranog ponuditelja.

Predujam i traženje sredstava osiguranja plaćanja isključeni su.

 

 

14. POVRAT DOKUMENTACIJE

 

Ponude i dokumentacija priložena uz ponudu ne vraćaju se osim u slučaju zakašnjele ponude i odustajanja ponuditelja od neotvorene ponude.

 

 

 

15. POSEBNE ODREDBE

 

Na ovaj postupak se ne primjenjuju odredbe Zakona o javnoj nabavi. Naručitelj zadržava pravo  ne odabrati niti jednu ponudu, a sve bez ikakvih obveza ili naknada bilo koje vrste prema ponuditeljima.

 

 



Priloženi dokumenti:
POZIV_NA_DOSTAVU_PONUDA_-_PEKARSKI_PROIZVODI.doc (42.00 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju