"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Prijepodne
1. sat 8:00 - 8:45
2. sat 8:50 - 9:35
3. sat 9:45 - 10:30
4 .sat 10:45 - 11:30
5. sat 11:35 - 12:20
6. sat 12:25 - 13:10
7./0. sat 13:10 - 13:55
Poslijepodne
1. sat 14:00 - 14:45
2. sat 14:50 - 15:35
3. sat 15:45 - 16:30
4. sat 16:45 - 17:30
5. sat 17:35 - 18:20
6. sat 18:25 - 19:10
Učenici 4.a razreda sudjelovali su na XVI. FESTIVALU ZNANOSTI na Prehrambeno-tehnološkom fakultetu u Osijeku s temom OTKRIĆA
Znanstvenici i suradnici Sveučilišta u Osijeku zajedno sa studentima pripremili su zanimljiv program u kojem smo aktivno sudjelovali.
Na radionici „Otkrijte što sve sendvič vidi tijekom probave“ smo saznali od čega se hrana sastoji, te kako prolazi kroz uvećani model probavnog sustava, od ulaska u ustima do izlaska neprobavljenog ostatka! Saznali smo što se s hranom događa u pojedinim organima, koje izlučevine su prisutne i potrebne te gdje se pojedine komponente apsorbiraju.
U laboratoriju biljne kozmetike zajedno smo pravili kreme, balzame, šumeće kuglice za kupanje te dezodorans kreme koje se vrlo lako mogu napraviti i u vlastitom domu
Primjenom određenog voća i povrća odredili smo jesu li kemikalije koje koristimo u svakodnevnom životu kisele, neutralne ili lužnate. Izazivali smo burne reakcije s nekim tvarima. Proizveli smo male prirodne i mirišljave bombe. Iz svakog pokusa smo nešto i naučili. Iz jednog pokusa smo naučili kako spriječiti jabuke da promijene boju i postanu smeđe, a na primjeru povrća naučili smo i kako to točno biljke upijaju vodu koja im je važna za život i rast.
Naučili smo ako isključimo samo jedno od osjetila da ne možemo biti sigurni da je ono što vidimo ili osjetimo, bilo osjetilom okusa ili njuha, zaista onakvo kakvo se čini
Na radionicama smo kroz kratku prezentaciju, kviz, pano i zanimljivu interakciju naučili koji su to osnovni elementi periodnog sustava elemenata te gdje se mogu pronaći u prirodi i u svakodnevnom okruženju. Sadržaj radionice ponovili smo kroz kratak kviz
Na radionici „Otkriće boja u hrani„ smo saznali što je boja, zašto je hrana obojena te koje to molekule daju hrani boju. Također smo naučiti kako sačuvati boju hrane tijekom pripreme te svijetli li hrana u mraku.
Više slika pogledajte OVDJE.
Učiteljica: Irena Rimac