"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Prijepodne
1. sat 8:00 - 8:45
2. sat 8:50 - 9:35
3. sat 9:45 - 10:30
4 .sat 10:45 - 11:30
5. sat 11:35 - 12:20
6. sat 12:25 - 13:10
7./0. sat 13:10 - 13:55
Poslijepodne
1. sat 14:00 - 14:45
2. sat 14:50 - 15:35
3. sat 15:45 - 16:30
4. sat 16:45 - 17:30
5. sat 17:35 - 18:20
6. sat 18:25 - 19:10
OSNOVNA ŠKOLA „ VLADIMIR NAZOR“
ĐAKOVO
KLASA: 602-01/18-01/66
URBROJ:2121-15-18-1
Đakovo, 21. ožujka 2019.
POZIV NA DOSTAVU PONUDA
ZA PROVEDBU POSTUPKA NABAVE PEKARSKIH PROIZVODA
OŠ „Vladimir Nazor“ Đakovo pokrenula je postupak nabave pekarskih proizvoda za potrebe školske kuhinje. Postupak će se provesti na način utvrđen Pravilnikom o provođenju jednostavnih nabava.
1. PODACI O NARUČITELJU
Naručitelj je Osnovna škola „Vladimir Nazor“, Đakovo, Kralja Tomislava 18
MB: 3011151
OIB: 77091772312
Odgovorna osoba naručitelja je ravnatelj škole Andrija Šušak, prof.
adresa elektroničke pošte: ured@os-vnazor-dj.skole.hr
Web stranica: os-vnazor-dj.skole.hr
2. PODACI O SLUŽBI, ODNOSNO OSOBI ZA KONTAKT S PONUDITELJIMA
Sve obavijesti u svezi ovog postupka nabave mogu se dobiti svakog radnog između 9 i 11 sati, do roka za dostavu ponuda, u tajništvu škole.
Osoba ovlaštene za komunikaciju s ponuditeljima je tajnik škole Petar Erceg, dipl. iur, tel. 031 813-406.
3. PREDMET NABAVE
Predmet nabave je nabava pekarskih proizvoda za potrebe školske kuhinje u matičnoj školi u Đakovu ( 530 učenika )i područnim školama Ivanovci Gorjanski ( 15 učenika ) i Đakovački Pisak ( 7 učenika ).
Opis predmeta nabave sadržan je u OBRASCU PONUDA koji čini sastavni dio Poziva na dostavu ponuda. Navedene mjesečne količine za svaku stavku promjenjive su.
4. MJESTO ISPORUKE ROBE
Mjesto isporuke robe je:
5. SADRŽAJ PONUDE
Ponudu sačinjava:
6. NAČIN DOSTAVE PONUDE
Ponude se mogu dostaviti neposredno Naručitelju u tajništvo škole, svaki radni dan od 09,00 do 11,00 sati ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu naručitelja.
Ponuditelji dostavljaju ponudu u zatvorenoj omotnici.
Na omotnici ponude mora biti naznačen naziv i adresa naručitelja, naziv i adresa ponuditelja i naznaka "NE OTVARAJ PONUDA''
Ponuditelj samostalno određuju način dostave ponude i sam snosi rizik eventualnog gubitka odnosno nepravovremene dostave ponude.
Ponude dostavljene na temelju objavljenog Poziva na dostavu ponuda na internetskim stranicama Naručitelja uzimaju se u razmatranje pod istim uvjetima kao i ponude dostavljene na temelju Poziva na dostavu ponuda upućenog gospodarskim subjektima po vlastitom izboru.
7. ROK ZA DOSTAVU PONUDE
Rok za dostavu ponude je 29. 3. 2019. do 14.00 sati bez obzira na način dostave.
Sve ponude koje nisu zaprimljene u roku neće se razmatrati, te će biti neotvorene vraćene ponuditelju.
U roku za dostavu ponude ponuditelj može dodatnom, pravovaljano potpisanom izjavom izmijeniti svoju ponudu, nadopuniti je ili od nje odustati.
Ponuda se ne može mijenjati nakon isteka roka za dostavu ponuda.
.
8. KRITERIJ ODABIRA NAJPOVOLJNIJE PONUDE
Najpovoljnija ponuda je najniža cijena ili ekonomski najpovoljnija ponuda.
Naručitelj može ponudu ponuditelja odabrati u cijelosti za predmet nabave ili za dio predmeta koji je Naručitelju prihvatljiv.
NEMA JANOG OTVARANJA PONUDA
9. ROK DONOŠENJA ODLUKE O ODABIRU PONUDITELJA
Odluku o odabiru ponuditelja Naručitelj će donijeti u roku od 7 (sedam) dana od dana isteka roka za dostavu ponude.