"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Prijepodne
1. sat 8:00 - 8:45
2. sat 8:50 - 9:35
3. sat 9:45 - 10:30
4 .sat 10:45 - 11:30
5. sat 11:35 - 12:20
6. sat 12:25 - 13:10
7./0. sat 13:10 - 13:55
Poslijepodne
1. sat 14:00 - 14:45
2. sat 14:50 - 15:35
3. sat 15:45 - 16:30
4. sat 16:45 - 17:30
5. sat 17:35 - 18:20
6. sat 18:25 - 19:10
Od 17. – 19. listopada 2019. godine sam sudjelovala na međunarodnoj CARN-ALARA konferenciji akcijskih istraživanja u Splitu pod nazivom ''Imagine Tomorrow: Practitioner Learning for the Future'' na kojoj sam podijelila svoje iskustvo o vrijednostima nastave usmjerene na učenika u svojoj nastavnoj praksi u sklopu predavanja ''Challenges of introducing action research as a form of professional development of teachers" (https://carn-alara2019.org/home). Naime, s tim pristupom sam upoznata još davne 2009. godine kad sam sudjelovala u dvogodišnjem akcijskom istraživanju u sklopu projekta ,,Poticanje stvaralaštva učitelja'' (,,Encuraging creativity in education'') pod vodstvom dr. sc. Branka Bognara. U projekt je nas nekoliko entuzijasta iz škole uključila naša pedagoginja Verica Kuharić-Bučević. Nastava usmjerena na učenika je aktualizirana Kurikularnom reformom u našim školama te plodove onoga što sam naučila tada, dolaze do punog izražaja zadnjih nekoliko godina u mojoj nastavi. Glavna tema konferencije je bila: Imagine Tomorrow: Practitioner Learning for the Future. Organizatori dodatno objašnjavaju: We believe that learning is a process of not only changing and creating the world, but also changing and creating ourselves. We therefore actively challenge discourses that reduce learning to knowledge transference. In this process, we learn not only what we already know, but also what we need to create. This way, we direct our learning towards the future – to the development of those potentials that are necessary for the creative shaping of the future world. Put promjene zna biti težak i dugotrajan te nam svima skupa želim puno sreće u daljnjem stručnom usavršavanju na tom planu.
Kako je sve izgledalo, možete pogledati u fotogaleriji (fotografkinja Jasenka Bognar) ili kliknuti OVDJE.
Sanja Lišnjić