preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Đakovo

Login
STEM projekt

"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"

"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"

"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"

Smart Light Bulb GIFs - Find & Share on GIPHY

            

 

Visit data.eeagrants.org and explore results from the EEA and Norway Grants. 

VIRTUALNA KNJIŽNICA
OŠ "VLADIMIR NAZOR" 
ĐAKOVO

  

E-sigurnost

 

 

 

 

VRIJEME

 

 

 

 
 
 
 
 
 
Anketa
Ovu školsku godinu namjeravam završiti s:





 

 

 

 

 

 

ŠKOLSKI INKLUZIVNI DOKUMENT

 

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Vijesti iz CARNet-a
Korisno

Brojač posjeta
Ispis statistike od 18. 4. 2011.

Ukupno: 574004
Ovaj tjedan: 162
Danas: 22
Školsko zvono

Prijepodne

1. sat       8:00   -   8:45

2. sat       8:50   -   9:35

3. sat       9:45  -  10:30

4 .sat     10:45  -  11:30

5. sat     11:35  -  12:20

6. sat     12:25  -  13:10

                      7./0. sat  13:10 - 13:55                       

Poslijepodne

1. sat     14:00  -  14:45

2. sat     14:50  -  15:35

3. sat     15:45  -  16:30

4. sat     16:45  -  17:30

5. sat     17:35  -  18:20

6. sat     18:25  -  19:10

ZA NAJMLAĐE

Posjetite...

 

 

 
 
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
I mi stvaramo svijet, i nismo panjevi!
Autor: Mira Racić, 25. 10. 2019.

         Učenici 5.a razreda Osnovne škole „Vladimir Nazor“ iz Đakova su s razrednicom Majom Vuka aktivno sudjelovali u građanskoj incijativi Zasadi drvo, ne budi panj. Građanska je incijativa pokrenuta idejom da svatko može zasaditi drvo i na taj način doprinijeti poboljšanju životne sredine, ali i dati svoj doprinos borbi protiv klimatskih promjena. Prva smo škola u Đakovu koja se priključila inicijativi, a svakim se danom priključivalo sve više škola, vrtića, udruga, institucija, dom za stare i nemoćne te Grad Đakovo što nas je dodatno potaknulo na različte aktivnosti koje smo proveli u školi. 


Učenici su tri tjedna radili na pripremanju akcije koju su proveli u svojoj školi 25.listopada. Prvi smo tjedan istraživali na internetu koje su dobrobiti drveća, komu i čemu služe stabla. Na satu razrednika smo razgovarali o bioraznolikosti, o utjecaju klimatskih promjena te kako bismo mi, kao pojedinci mogli sudjelovati u promjenama. Prioritet nam je prije svega bila edukacija učenika o važnosti pošumljavanja i podizanje svijesti o ekološkim problemima, ali i odgovornost prema zasađenim stablima. Učenici su zajedno sa svojom razrednicom komunicrali pomoću digitalnog alata Padlet, rezultate svojih istraživanja objavljivali su na stranici te su komentirali važnost uključivanja u ekološke akcije. Drugi tjedan smo smišljali slogane za plakate koje smo uvrstili u gotove plakate pomoću digitalnog alata Designcap. Treći tjedan su učenici crtali stripove na temu ekologije, očuvanja planeta te važnosti povećanja bioraznolikosti.

                Budući da je od ove školske godine Informatika obvezni predmet za sve učenike, učenici su se koristili digitalnim altima uz pomoć razrednice jer nisu svi učenici vješti u korištenju digitalnih alata tako da su pomalo ovladali osnovnim računalnim radnjama te su komunicirali u sigurnom okruženju što je važno za zaštitu djece od neželjenih sadržaja. U akciju su nam se polako počeli pridruživati i ostali učitelji sa svojim učenicima ( obje naše područne škole , OŠ Pisak te OŠ Ivanovci) , u akciju su se također uključili i učenici posebnih odjela te odgojno-obrazovnih skupina, odnosno učenici s teškoćama u razvoju koji su izrađivali plakate sa svojim učiteljicama te su sudjelovali i u samoj akciji sadnje. Vrijeme nas je poslužilo tako da smo na druženje i akciju pozvali roditelje, druge učenike te radnike škole. Cijela je akcija prošla u eko-temi, nakon što smo zasadili stabla, osjećaj da smo nešto važno napravili nije nas napuštao cijeli dan. Odlučili smo se zasladiti mandarinama te su učenici smišljali imena stablima što je dobar znak jer dokazuje da ćemo se brinuti o njima kao da su nam obitelj. Kako se 25. listopada obilježava Dan audiovizualne baštine te 28. listopada Dan animiranog filma, odlučili smo obilježiti i ta dva dana. Završetak akcije obilježit ćemo spajanjem dviju naših ljubavi- prirode i animiranog filma te pogledati Oscarom nagrađeni film Čovjek koji je sadio drveće. Svojim su radovima učenici pokazali da su često više osviješteni od odraslih te da ih itekako zanima budućnost planeta, budućnost čovjeka.

I jedan pojedinac može činiti velike promjene- zaključili su zadovoljno učenici.

Maja Vuka, prof. hrvatskog jezika i književnosti





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju