"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Prijepodne
1. sat 8:00 - 8:45
2. sat 8:50 - 9:35
3. sat 9:45 - 10:30
4 .sat 10:45 - 11:30
5. sat 11:35 - 12:20
6. sat 12:25 - 13:10
7./0. sat 13:10 - 13:55
Poslijepodne
1. sat 14:00 - 14:45
2. sat 14:50 - 15:35
3. sat 15:45 - 16:30
4. sat 16:45 - 17:30
5. sat 17:35 - 18:20
6. sat 18:25 - 19:10
U našoj se školi već tradicionalno svakih zimskih praznika održavaju Zimske radionice, a 2. i 3. siječnja 2020. godine održane su desete po redu. I ove su godine učenici naše, ali i drugih škola, imali priliku kvalitetno i na drugačiji način provesti dva dana zimskih praznika sudjelujući na čak 39 različitih radionica koje su vodili naši učitelji, roditelji, bake i djedovi, naši bivši i sadašnji učenici, tete iz đakovačkih vrtića, profesori i nastavnici iz drugih škola iz Đakova, ali i županije.
Organizatorica i idejna začetnica ovih radionica je nama svima dobro poznata nastavnica Sanja Vidović koja je na ideju došla, kako sama kaže, na razgovoru uz kavu s jednom učiteljicom, a također i majkom, a razgovarale su o tome kako animirati djecu da kvalitetno provedu vrijeme na praznicima, a ne pred televizorom ili računalom. Došle su na ideju radionica, osmislile su ih četiri, a materijale za radionice su donijele od kuće. Nastavnica ističe da se to svidjelo učenicima, ali i roditeljima, kao i učiteljima te su potaknuli i ostale nastavnike i roditelje da im se pridruže. Radove su prodali i sami si financirali iduće radionice i potaknuli ostale na druženje. Radionice su svake godine bile sve bolje, svake godine ih je bilo sve više, ciljevi su im se promijenili i proširili, došla su neka nova djeca i novi učitelji, za radionice se čulo i izvan naše županije, institucije grada Đakova su pomogle financijski, a pridružile su im se i brojne udruge u gradu. Nije sve uvijek teklo bez problema, kaže nastavnica Vidović. Bilo je tu i prepreka i svakakvih briga, ali nasmiješena i zainteresirana dječja lica su joj pomogla da prijeđe preko svih prepreka. Njezin je osobni cilj ostvaren - učenici svake godine pitaju kada će opet biti zimske radionice.
Ovogodišnje radionice su posebne zato što su jubilarne – desete po redu. Posebno je pohvalno što su voditelji ovih radionica bili volonteri - mladi ljudi koji žele Đakovu donijeti svoje znanje, želju za pomoć u odgoju mladih, entuzijazam, a uglavnom su to mahom bivši učenici naše škole, ali i učenici naših ostalih đakovačkih škola. Upravo su njihove radionice djeci bile posebno zanimljive, a odnosile su se na robotiku, informatiku, programsko razmišljanje i CNC.
Nastavnica Vidović je posebno ponosna na dugogodišnju suradnju s đakovačkim vrtićima - i vrtićka su djeca sudjelovala u radionicama koje su bile prilagođene njihovom uzrastu, a odgajateljice vrtića su također sudjelovale kao voditeljice radionica. Posebna je i dobra suradnja i sa Srednjom strukovnom školom Antuna Horvata koja već par godina nudi desetak radionica - peku bakine kolače, paprenjake, pogačice sa čvarcima, a gosti iz srednje škole Vukovar i Ilok peku palačinke i prave zdrave voćne napitke. Nitko nije ostao ni gladan ni žedan!
Na zimskim je radionicama već postala tradicionalna radionica izrade suvenira - izrada privjesaka za ključeve u obliku konja i privjesaka od drveta na koje su ugravirani đakovački simboli – konji lipicanci i đakovačka katedrala. Zanimljive su učenicima bile i radionice izrade predmeta na lončarskom kolu, izrada nakita od vune i špage, bojanje vrećica zlatovezom, izrada bombi za kupanje, eksperimentiranje, izrada konja i podmetača od drvenih štipaljki, izrada mini knjige, radionica pjevanja i plesanja, pravljenje raketa i aviona, ukrašavanje bočica salvetnom tehnikom i špagom, šivanje, izrada kalendara te izrađivanje cvijeća i lutaka od šuške.
Nastavnica navodi da se radionice svake godine organiziraju prema interesima i uzrastima djece i učenika i zbog toga je potrebno neprestano osluškivati njihove interese kako bi im svake godine bilo zanimljivije, ali i edukativno i odgojno.
Kako je sve izgledalo, možete pogledati u foto-galeriji ili kliknuti OVDJE.
Monika Karatović, 8.b