"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Prijepodne
1. sat 8:00 - 8:45
2. sat 8:50 - 9:35
3. sat 9:45 - 10:30
4 .sat 10:45 - 11:30
5. sat 11:35 - 12:20
6. sat 12:25 - 13:10
7./0. sat 13:10 - 13:55
Poslijepodne
1. sat 14:00 - 14:45
2. sat 14:50 - 15:35
3. sat 15:45 - 16:30
4. sat 16:45 - 17:30
5. sat 17:35 - 18:20
6. sat 18:25 - 19:10
U sklopu nastave tehničke kulture učenici su trebali napraviti tehničke tvorevine od drveta i trebali su ih predstaviti što je najbolje moguće. Budući se nalazimo u nastavi na daljinu, teško je i učenicima i nastavnicima odrađivati nastavu bez alata i pribora pa se ustvari snalazimo na sve moguće načine.
Budući mi je jasno kako je sve ovo postalo iscrpljujuće zadala sam učenicima motivirajući zadatak – IZRADA MODELA VOZILA IZ MAŠTE – izrađujući geometrijska tijela potrebno je izraditi vozilo iz njihove mašte i opisati ga na maštovit način. Na prvu je zadatak stvarno zanimljiv, ali okušajte se vi u tome. Nije učenicima lako, osim što sve to moraju napraviti svojim vrijednim rukama još moraju upotrijebiti maštu i hrvatski jezik i sve to opisati.
Vi mi sada malo pomozite bar u ovom odabiru njihovih vozila iz mašte i procijenite je li to nama nastavnicima lagan zadatak od osamdesetak radova odabrati one najbolje. Ovaj opis njihovog uratka ne želim vam slati, znam kako je to čitati i stalno gledati u računalo, ali bar uživajte u njihovim radovima.
Što kažete trebamo li takve učenike i nagraditi za takav rad i trud koji ulažu u ovakav tip nastave?
Moje mišljenje je pozitivno, bilo da su im roditelji pomogli u izradi ili bar u usmjeravanju treba ih nagraditi jer su vrijedno radili bez svog društva između četiri zida bez pomoći nastavnice. Smatram kako su naši učenici vrlo kreativni i vrijedni, a taj rad svakako treba nagraditi.
Nagrade će dodijeliti Klub mladih tehničara Nazorovci koji radi u sklopu škole, a nagrade su sljedeće:
I sljedećih pet najboljih će dobiti zmaja.
Sretno svim učenicima petog razreda.
Lijep pozdrav
Sanja Vidović, učiteljica TK OŠ „Vladimir Nazor“ Đakovo