preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Đakovo

Login
STEM projekt

"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"

"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"

"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"

Smart Light Bulb GIFs - Find & Share on GIPHY

            

 

Visit data.eeagrants.org and explore results from the EEA and Norway Grants. 

VIRTUALNA KNJIŽNICA
OŠ "VLADIMIR NAZOR" 
ĐAKOVO

  

E-sigurnost

 

 

 

 

VRIJEME

 

 

 

 
 
 
 
 
 
Anketa
Ovu školsku godinu namjeravam završiti s:





 

 

 

 

 

 

ŠKOLSKI INKLUZIVNI DOKUMENT

 

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Vijesti iz CARNet-a
Korisno

Brojač posjeta
Ispis statistike od 18. 4. 2011.

Ukupno: 574004
Ovaj tjedan: 162
Danas: 22
Školsko zvono

Prijepodne

1. sat       8:00   -   8:45

2. sat       8:50   -   9:35

3. sat       9:45  -  10:30

4 .sat     10:45  -  11:30

5. sat     11:35  -  12:20

6. sat     12:25  -  13:10

                      7./0. sat  13:10 - 13:55                       

Poslijepodne

1. sat     14:00  -  14:45

2. sat     14:50  -  15:35

3. sat     15:45  -  16:30

4. sat     16:45  -  17:30

5. sat     17:35  -  18:20

6. sat     18:25  -  19:10

ZA NAJMLAĐE

Posjetite...

 

 

 
 
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
eTwinning projekt PRIČA MOGA KRAJA
Autor: Mira Racić, 30. 9. 2020.

eTwinning projekt Priča moga kraja provodi se tijekom ove školske godine kroz predmete Hrvatski jezik, Likovna i Tehnička kultura te Engleski jezik, a u njemu sudjeluju učenici 6. razreda redovne nastave te učenici posebnih odjela i odgojno-obrazovnih skupina naše škole. Voditeljica projekta je nastavnica Sanja Vidović, a projektu se na eTwinning platformi pridružilo već nekoliko partnerskih škola iz Republike Hrvatske. 


Projekt Priča moga kraja je projekt u kojemu će učenici uz pomoć svojih učitelja istraživati priče zavičaja, mjesta ili kraja u kojem žive tijekom školske godine 2020./2021., priču analizirati i interpretirati te se stvaralački i kreativno izraziti na temelju priče. To je istraživački projekt u koji su uključeni učenici šestog razreda redovne nastave i djeca s teškoćama radi istraživanja priča đakovačkog kraja, a kako bi povezali te dvije skupine učenika u stvaralačkom izražavanju. OŠ„Vladimir Nazor“ Đakovo ima posebne odjele i skupine za učenike s teškoćama u razvoju i ovo je jedan od načina na koji želimo učenike s teškoćama integrirati u život škole i suradnju s učenicima redovne nastave. Učenici će istraživati priče na svoj način i prikazati rezultate istraživanja u Twinspace portalu kroz stvaralačko pisanje, ilustraciju, animaciju, scenografiju, bojanku, slikopriču. Povezati će se u virtualnom prostoru s učenicima iz osnovnih škola Hrvatske i upoznati nove priče svoje domovine.

 

CILJEVI PROJEKTA: 

- istraživanje zavičajne književnosti,
- razvijanje komunikacijskih i stvaralačkih kompetencija i vještina,
- suradnja s učenicima s teškoćama
- suradnja s učenicima putem Twinspace portala
- razvijati i njegovati ljubavi prema kulturnoj i povijesnoj baštini
- potaknuti na upoznavanje, čuvanje, štovanje i razvijanje vlastitog nacionalnog i kulturnog identiteta na djelima hrvatskih književnika na književnom jeziku
- potaknuti na stvaralačko izražavanje i poduzetnost
- usmjeravati na njegovanje samopouzdanja u vlastiti kreativan likovno izražajni i oblikovani rad
- omogućiti učenicima izražavanje vlastitih ideja, misli, spoznaje i doživljaja na temelju pročitane priče ili bajke,
- usmjeravati na snošljivost i tolerantnost te im ukazivati potrebu za suradnjom i međusobnim pomaganjem
- senzibilizirati učenike redovne nastave prema učenicima s teškoćama u razvoju
- kod učenika s teškoćama poticati razvoj motoričkih sposobnosti i likovnog izražavanja
- poticati želju za istraživanjem. 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju