"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Prijepodne
1. sat 8:00 - 8:45
2. sat 8:50 - 9:35
3. sat 9:45 - 10:30
4 .sat 10:45 - 11:30
5. sat 11:35 - 12:20
6. sat 12:25 - 13:10
7./0. sat 13:10 - 13:55
Poslijepodne
1. sat 14:00 - 14:45
2. sat 14:50 - 15:35
3. sat 15:45 - 16:30
4. sat 16:45 - 17:30
5. sat 17:35 - 18:20
6. sat 18:25 - 19:10
Početkom ove školske godine učenici 5.a i 5.c razreda uključili su se u međunarodni eTwinning projekt A journey through the Water. Projekt se provodi na platformi eTwinning na engleskom jeziku i uključuje ukupno 122 projektna partnera iz različitih zemalja Europe: Bugarske, Rumunjske, Poljske, Italije , Grčke, Portugala, Nizozemske, Slovačke, Njemačke, Litve, Engleske, te iz Turske, a mentori učenicima su učiteljice engleskog jezika Ivana Hrastović Mandarić i Snježana Krišto. Osnovni cilj projekta je istraživanje vodene površine: mora, rijeke ili jezera , a naši učenici su se odlučili za istraživanje rijeke Drave koja je za ovo područje imala važno povijesno-geografsko značenje, ima zanimljivu floru i faunu, te zaštićeno močvarno područje Kopački rit, zatim rad u različitim digitalnim alatima pri izradi projektnih zadataka, učenje o kulturi i tradiciji te geografskim obilježjima drugih zemalja Europe, jačanje ekološke svijesti učenika o važnosti očuvanja prirodnih bogatstava te unaprjeđenje jezične kompetencije učenika pri svakodnevnoj komunikaciji na engleskom jeziku.
Prva faza projekta uključila je nekoliko projektnih zadataka: učenici su označili svoju školu na digitalnoj karti Europe, predstavili sebe i svoju školu ostalim partnerima projekta, ponovili pravila za sigurnost na internetu te korištenje materijala koji imaju free use licencu, kreirali su poster u alatu Canva na temu projekta, izradili prijedloge za projektni logo i sudjelovali u glasovanju za najbolji logo, sudjelovali su u Code Week aktivnosti te izradili digitalne motive u alatu Pixilart. U studenom su učenici imali zadatak likovno prikazati rijeku Dravu odabranom tehnikom tempere, a svoje najuspješnije radove podigli su u virtualnu galeriju u alatu EMaze.U prosincu su napravili video za zadatak Water in music koristeći Adobe Spark. Tijekom prva četiri mjeseca rada u projektu učenici su pokazali ozbiljnost i motiviranost, a osobito je to bilo važno kada je predmetna nastava prešla na nastavu na daljinu. Naravno, tada smo sve dogovore i projektne aktivnosti odrađivali online tj. koristeći Teams i etwinning platformu za online sastanke s projektnim partnerima. Učenici ističu da su im zadatci u projektu vrlo zanimljivi, raduje ih korištenje različitih digitalnih alata i tableta u nastavi, a njihove učiteljice mentorice su izuzetno zadovoljne njihovim dosadašnjim napretkom.Na sljedećim poveznicama možete vidjeti video u kojem su se učenici predstavili projektnim partnerima i zadatak izrađen u digitalnoj knjizi :
https://www.youtube.com/watch?v=CRnA85qibOk&t=32s
https://www.youtube.com/watch?v=2xOxHVwmj78&feature=youtu.be