"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Prijepodne
1. sat 8:00 - 8:45
2. sat 8:50 - 9:35
3. sat 9:45 - 10:30
4 .sat 10:45 - 11:30
5. sat 11:35 - 12:20
6. sat 12:25 - 13:10
7./0. sat 13:10 - 13:55
Poslijepodne
1. sat 14:00 - 14:45
2. sat 14:50 - 15:35
3. sat 15:45 - 16:30
4. sat 16:45 - 17:30
5. sat 17:35 - 18:20
6. sat 18:25 - 19:10
Učenici 2. b razreda na jedan dan su tijekom nastave Prirode i društva postali izumitelji s nadom da će promijeniti svijet. Učenici su istraživali tko su izumitelji te što je izumio Nikola Tesla. Razigrani razred koji voli maštati dobio je zadatak izraditi neobično vozilo koje pokreće vjetar. Za izradu vozila koristili su se otpadom koji su prenamijenili (pretvorili u novo).
Učenici su tako osmislili kombi Libro koji prevozi papir, Dodo – automobil, vlakić koji prenosi školski pribor, FB , Zečko-pečko, formula koja juri i pokreće ju vjetar, vjetrenjača s kojom putuješ u budućnost, brod Koko koji plovi …
Zadovoljstvo i sreća je vladala u razredu, a učenici su pokazali veliki interes za istraživačkim učenjem. Raduju se novim izazovima i maštanju.
Suzana Vujinović, mag. prim. educ.