preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Đakovo

Login
STEM projekt

"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"

"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"

"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"

Smart Light Bulb GIFs - Find & Share on GIPHY

            

 

Visit data.eeagrants.org and explore results from the EEA and Norway Grants. 

VIRTUALNA KNJIŽNICA
OŠ "VLADIMIR NAZOR" 
ĐAKOVO

  

E-sigurnost

 

 

 

 

VRIJEME

 

 

 

 
 
 
 
 
 
Anketa
Ovu školsku godinu namjeravam završiti s:





 

 

 

 

 

 

ŠKOLSKI INKLUZIVNI DOKUMENT

 

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Vijesti iz CARNet-a
Korisno

Brojač posjeta
Ispis statistike od 18. 4. 2011.

Ukupno: 574004
Ovaj tjedan: 162
Danas: 22
Školsko zvono

Prijepodne

1. sat       8:00   -   8:45

2. sat       8:50   -   9:35

3. sat       9:45  -  10:30

4 .sat     10:45  -  11:30

5. sat     11:35  -  12:20

6. sat     12:25  -  13:10

                      7./0. sat  13:10 - 13:55                       

Poslijepodne

1. sat     14:00  -  14:45

2. sat     14:50  -  15:35

3. sat     15:45  -  16:30

4. sat     16:45  -  17:30

5. sat     17:35  -  18:20

6. sat     18:25  -  19:10

ZA NAJMLAĐE

Posjetite...

 

 

 
 
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Završne aktivnosti eTwinning projekta „A journey through the water”
Autor: Snježana Krišto, 2. 6. 2021.

Budući da zbog epidemiološke situacije planirani izlet u Osijek i posjet rijeci Dravi u sklopu projekta „A journey through the water “, nije realiziran, učenici 5.a i 5.c razreda napravili su s učiteljicama Snježanom Krišto i Ivanom Hrastović Mandarić virtualno putovanje rijekom Dravom. Učenici su napravili istraživanje o rijeci Dravi te su snimili video u kojem su iznijeli činjenice vezane uz geografske odrednice, povijest imena, floru i faunu, rekreacijske sportove i ostale zanimljivosti. Svi videi u kojima su predstavljene vodene površine su potom postavljeni na zajedničku Google kartu.

Sljedeću aktivnost pod nazivom “Our watery places“ su odradili u timovima s drugim partner školama. Nakon što je svaka škola postavila svoj video u kojem predstavlja određenu rijeku, jezero ili more, pridružila bi se četiri člana u njen tim te je svaki član imao po jedan od sljedeća četiri zadatka: 1. nacrtati zastavu države, 2. nacrtati mjesto predstavljeno u videu, 3. napisati kratak tekst na engleskom jeziku o mjestu koje je predstavljeno u videu i 4. nacrtati sport koji se može igrati na tom mjestu. Svi radovi su potom postavljeni u Google prezentaciju kako bi se kreirala zajednička brošura o svim predstavljenim vodenim površinama.

Na sljedećim poveznicama nalaze se videi 5.a i 5.c razreda:

Video 5.a razreda: https://www.youtube.com/watch?v=Pa8d_TWC0Lo&t=40s

Video 5.c razreda: https://www.youtube.com/watch?v=V1DgAGhu170&t=37s






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju