"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Prijepodne
1. sat 8:00 - 8:45
2. sat 8:50 - 9:35
3. sat 9:45 - 10:30
4 .sat 10:45 - 11:30
5. sat 11:35 - 12:20
6. sat 12:25 - 13:10
7./0. sat 13:10 - 13:55
Poslijepodne
1. sat 14:00 - 14:45
2. sat 14:50 - 15:35
3. sat 15:45 - 16:30
4. sat 16:45 - 17:30
5. sat 17:35 - 18:20
6. sat 18:25 - 19:10
Budući da zbog epidemiološke situacije planirani izlet u Osijek i posjet rijeci Dravi u sklopu projekta „A journey through the water “, nije realiziran, učenici 5.a i 5.c razreda napravili su s učiteljicama Snježanom Krišto i Ivanom Hrastović Mandarić virtualno putovanje rijekom Dravom. Učenici su napravili istraživanje o rijeci Dravi te su snimili video u kojem su iznijeli činjenice vezane uz geografske odrednice, povijest imena, floru i faunu, rekreacijske sportove i ostale zanimljivosti. Svi videi u kojima su predstavljene vodene površine su potom postavljeni na zajedničku Google kartu.
Sljedeću aktivnost pod nazivom “Our watery places“ su odradili u timovima s drugim partner školama. Nakon što je svaka škola postavila svoj video u kojem predstavlja određenu rijeku, jezero ili more, pridružila bi se četiri člana u njen tim te je svaki član imao po jedan od sljedeća četiri zadatka: 1. nacrtati zastavu države, 2. nacrtati mjesto predstavljeno u videu, 3. napisati kratak tekst na engleskom jeziku o mjestu koje je predstavljeno u videu i 4. nacrtati sport koji se može igrati na tom mjestu. Svi radovi su potom postavljeni u Google prezentaciju kako bi se kreirala zajednička brošura o svim predstavljenim vodenim površinama.
Na sljedećim poveznicama nalaze se videi 5.a i 5.c razreda:
Video 5.a razreda: https://www.youtube.com/watch?v=Pa8d_TWC0Lo&t=40s
Video 5.c razreda: https://www.youtube.com/watch?v=V1DgAGhu170&t=37s