"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Prijepodne
1. sat 8:00 - 8:45
2. sat 8:50 - 9:35
3. sat 9:45 - 10:30
4 .sat 10:45 - 11:30
5. sat 11:35 - 12:20
6. sat 12:25 - 13:10
7./0. sat 13:10 - 13:55
Poslijepodne
1. sat 14:00 - 14:45
2. sat 14:50 - 15:35
3. sat 15:45 - 16:30
4. sat 16:45 - 17:30
5. sat 17:35 - 18:20
6. sat 18:25 - 19:10
Tijekom ove školske godine učenici drugih razreda naše škole provodili su Projekt „ Svijet bajki“, koji je uspješno ostvaren.
Cilj projekta bio je: poticati učenike na čitanje, razvijati vještinu istog, razvijati ljubav prema knjizi, pobuditi interes učenika za samostalno posuđivanje i čitanje knjiga, osnažiti maštu i kreativnost, slobodu izražavanja, razvijati kritičko mišljenje o pročitanom razlikujući stvarno od nestvarnog, dobro od lošeg te osvijestiti ulogu čitanja u razvoju jezičnih, komunikacijskih i stvaralačkih kompetencija.
(piše: Biljana Knežević, prof.)
Detaljnije o projektu te radove i fotografije učenika drugih razreda pogledajte pod OPŠIRNIJE.
Postavljeni ciljevi su ostvareni kroz različite aktivnosti učenika: čitanje bajki, slušanje bajki, analiziranje pročitanog ili slušanog, pripovijedanje, prepričavanje na različite načine, dramatiziranje, istraživanje, kreativno promišljanje do primjene, likovno izražavanje, izvođenje pokreta kroz dramske igre (duga emocija, hodanje u ulozi, kipovi, zamrznute slike,..), ilustriranje slikovnica, izrađivanju plakata, straničnika, osmišljavanje i izrada društvenih igara i sl.. Učenici su s radošću izrađivali lutke, tj likove iz bajki, koje su potom oživljavali dramatizacijom ili su se sami kostimirali u omiljeni lik. Sve uratke, tj. rezultate rada učenici su prezentirali u učionici te predstavili javnosti u izložbenim prostorom u hodnika škole.
Svi planirani ishodi su ostvareni: osjećaj radosti i ljubavi prema čitanju, razvoj čitalačke vještine i kulture čitanja, maštovitost i kreativnost u likovnom te usmenom i pismenom izražavanju, razlikovanje stvarnog od nestvarnog, dobrog od zla, suradničko učenje, sposobnost izražavanja emocija pokretom, dramatiziranje, ilustriranje, izrada plakata, društvenih igara, izrada likova, prezentiranje, samovrednovanje i vrednovanje.
Dio naših brojnih aktivnosti vidljiv je na fotografijama.
UČENICI 2.a RAZREDA U PROJEKTU:
UČENICI 2.b RAZREDA U PROJEKTU:
UČENICI 2.c RAZREDA U PROJEKTU: