"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Prijepodne
1. sat 8:00 - 8:45
2. sat 8:50 - 9:35
3. sat 9:45 - 10:30
4 .sat 10:45 - 11:30
5. sat 11:35 - 12:20
6. sat 12:25 - 13:10
7./0. sat 13:10 - 13:55
Poslijepodne
1. sat 14:00 - 14:45
2. sat 14:50 - 15:35
3. sat 15:45 - 16:30
4. sat 16:45 - 17:30
5. sat 17:35 - 18:20
6. sat 18:25 - 19:10
Početkom ove nastavne godine učenici 4., 5. i 6. razreda posebnih odjela naše škole uključili su se u eTwinning projekt Priča moga kraja pod vodstvom svojih učiteljica edukacijskih rehabilitatorica Anite Mišković i Marijane Svaline. U navedenim razrednim odjelima ima ukupno 8 učenika, a zbog epidemiološke situacije aktivnosti su radili na razini svog vlastitog odjela.
Početna aktivnost bila je izbor narodne priče kojom smo se tijekom 2020./2021. bavili međupredmetno i integrirano u nastavi Hrvatskog jezika, Likovne i Tehničke kulture.
(pišu: Marijana Svalina i Anita Mišković)
Pročitali smo nekoliko priča i odlučili se za Mladoženju ježa. Tijekom listopada učenici su čitali priču na satima Hrvatskog jezika, objavljivali dojmove, prepričavali najzanimljivije dijelove te opisivali likove.
U studenom su se na satima Likovne kulture bavili izradom loga naše priče u čemu su sudjelovali svi sudionici projekta. . Nastali su brojni zanimljivi radovi, a jedan od njih izdvojen je kao najuspješniji. Na satima Tehničke kulture učenici su izrađivali likove iz priče kaširanjem, nakon što se rad osušio, obojili su ga odgovarajućim bojama, pričvrstili dodatke i nastali su modeli ježa i svinja.
U drugom obrazovnom razdoblju i dalje smo čitali i prepričavali priču te su učenici na Likovnoj kulturi crtali obrisnim i gradivnim crtama likove, mjesta i predmete iz priče: ježa, djeda, baku, dvorac, peć, šumu, princezu, mladića i ostale.
Budući da je radova bilo jako puno, organizirali smo vršnjačko vrednovanje u kojem se biralo glasovanjem. Crteži koji su dobili najveći broj glasova uvršteni su u slikopriču.
Rezultat našeg sudjelovanja u projektu Priča našeg kraja je slikopriča Mladoženja jež nakon koje se nalazi vježbenica s različitim zadacima poput spajanja parova, labirinta, tražilice, križaljka, bojanke i točkalice.
Slikopriču možete pogledati na poveznici:
https://youtu.be/YNv_1Qr6MQw
U sklopu nastave Tehničke kulture upoznali su se s osnovama informatike pa su se s učiteljicom Sanjom Vidović bavili i pisanjem u Wordu, skeniranjem slika i umetanjem slika u Wordov dokument, sve u skladu s mogućnostima i specifičnostima, a najčešće uz fizičko vođenje.