"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Prijepodne
1. sat 8:00 - 8:45
2. sat 8:50 - 9:35
3. sat 9:45 - 10:30
4 .sat 10:45 - 11:30
5. sat 11:35 - 12:20
6. sat 12:25 - 13:10
7./0. sat 13:10 - 13:55
Poslijepodne
1. sat 14:00 - 14:45
2. sat 14:50 - 15:35
3. sat 15:45 - 16:30
4. sat 16:45 - 17:30
5. sat 17:35 - 18:20
6. sat 18:25 - 19:10
Tijekom nastavne godine u okviru izvedbenog kurikuluma šestih razreda iz Hrvatskog jezika, Likovne kulture i Tehničke kulture, provodili smo aktivnosti za učenike šestih razreda i posbnih odjela 4.,5.,6. r u okviru provedbe i sudjelovanja u eTwinning projektu: Priča moga kraja. U nastavku pogledajte kratki opis aktivnosti i nekoliko fotografija. (piše: Sanja Vidović, prof.)
CILJEVI
- istraživanje zavičajne književnosti,
- razvijanje komunikacijskih i stvaralačkih kompetencija i vještina,
- suradnja s učenicima s teškoćama
- suradnja s učenicima putem Twinspace portala
- razvijati i njegovati ljubavi prema kulturnoj i povijesnoj baštini
- potaknuti na upoznavanje, čuvanje, štovanje i razvijanje vlastitog nacionalnog i kulturnog identiteta na djelima hrvatskih književnika na književnom jeziku
- potaknuti na stvaralačko izražavanje i poduzetnost
- usmjeravati na njegovanje samopouzdanja u vlastiti kreativan likovno izražajni i oblikovani rad
- omogućiti učenicima izražavanje vlastitih ideja, misli, spoznaje i doživljaja na temelju pročitane priče ili bajke,
- usmjeravati na snošljivost i tolerantnost te im ukazivati potrebu za suradnjom i međusobnim pomaganjem
- senzibilizirati učenike redovne nastave prema učenicima s teškoćama u razvoju
- kod učenika s teškoćama poticati razvoj motoričkih sposobnosti i likovnog izražavanja
- poticati želju za istraživanjem